fångföreläsare?
Någon som varit på nån bra föreläsning om fång, som kan tipsa mig om vem som föreläste?
Skicka det gärna via PM, så behöver det inte bli nån diskussion, ifall andra tycker personen ifråga är värdelös…
Göran Åkerström
Veritas odium paretFörvånad
Mikael Berg och Ove Wattle
TACK! :D
Ove Wattle har jag varit på föreläsning för i höstas - rekommenderas!

Vi hade Ove Wattle som föreläsare på ett årsmöte i Nord för några år sen. Jag blev riktigt illamående över bilderna han visade, men för de som inte är fullt så känsliga som jag så är det nog bra. 
Måste ändå rekommendera Mikael Westberg, hovslagaren på Strömsholm. Vi har haft även honom på ett årsmöte och jag tycker att han var väldigt lätt att lyssna på. Sen var det extra intressant att höra om de erfarenheter han har av att återställa fånghästar.
när ja börja praktisera till hovslagare gick jag som lärling hos Mikael Berg. han jobbar på Ulltuna i Uppsala. därför ja rekommendera honom lite grann.. men har även hört om han på strömsholm! d finns många duktiga som sagt…
Såg ni repotaget om fång på tv4 i veterinärerna för inte så länge sen??

PÅ "Vreterinärerna" förra veckan var det med en veterinär som visade verkning vid fång. Undrar om det in var den i inlägg #5. Intressant var det.
#7 man såg verkligen hur blödningen kunde komma ut när han hade verkat…! d gjordes aldrig på mitt stora halvblod. där va d bara verkning och sko me öppen tå…
Fina blå tofflor hästen fick oxå sen när han hade verkat!! =)