Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 481 ggr
Charlotte-J
0

Ett STORT Tack!!!

Vill rikta ett stort Tack till Anne och Ben för att ni annordnade denna resa till Holland. Det var det roligaste jag varit med om! Är så tacksam att ni ordnade denna resa så att man fick tillfälle att följa med!! Följer mer än gärna med igen.

Och så vill jag hälsa och tacka övriga resenärer för mycket gott sällskap och roliga stunder med många glada skratt. Det är sånt här som gör att man kommer hem med nya friska krafter. Är så glad för att få vara del av denna mycket trevliga "shettisvärld" med allt toppenfolk.

Och ett stort Tack till Pimpen för alla dessa "kvickheter" som gjorde att man skrattade oavbrutet.

Ps. Dom hade riktigt god öl i Holland Flört

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

Instämmer med #0!

Lotta, vi har förstått mkt väl att ölen föll dig i smaken :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ellinor Johansson
0

# 0 Instämmer.

Kom i kontakt med lappen med strecken, trist och dyr kamrat

Marta
0

Härifrån instämmer alla oss oxå! 

Det var verkligen en mycket trevlig resa, allt från upplägget till med-resenärerna har verkligen klaffat. Kanske till nästa år någon får på sin lott att väcka alla varje morgon…Hemlis

ester
0

Nu har jag kommit hem, var bara hem och bytte kläder kl.06.30 ,sedan väntade jobbet har aldrig varit mer zoombie än denna måndag, hade bara en massa shettisar på näthinnan och tinnitus som mest bestod av ett enormt spelande på xylofoner (vet inte om det stavas så men jag tror att ni som var med förstår vad jag menar den helt oförglömliga " musik" som drog igång samtliga hingstar med diverse hjälpmedel som fick dom att springa för glatta livet)

Tack!!!!!!!!!! Ann och Ben för er oförglömliga och alldeles underbara resa till Holland.Hoppas att ni har lite krafter kvar till eventuella resor framöver ni är fantastiska människor, även som reseledare,och guider. Tack !!! alla ni medresenärer utan er hade det inte blivit samma resa.God natt /Stina

cinna
0

Jättetack för bra resa. Instämmer helt med #0. Broarna och båten var ju inte så farliga när man inte såg eländet, eller hur?Flört Har varit himla kul att få ett ansikte  och en "person" bakom de olika "nicksen" här på forumet.

Hade inte så många streck, så det var inte så värst blodigt…

Var i säng vid 4, hade beställt väckning till 10, och var då mer död än levande. Efter en liten tupplur vid 14-tiden mår jag mkt bättre.

Kommer säkert på mer, men har en halvvild 2 åring i knät som vill hjälpa till och skriva. Återkommer senare…

Pyttis
0

Vill också rikta ett STORT TACK till Anne och Ben för denna alltigenom jättetrevliga resa.Glad

Anne och Ben, ni är helt fantastiska som gjorde sååå mycket för att vi skulle få ut och fick ut väldigt mycket av resan! Hoppas att Ni har ork,lust för fler researrangemang till "shettisland"! Det GAV MERSMAK!

Vill naturligtvis tacka "våra snapphanar" för en suverän smörgåstårta mm.Räcka ut tungan

Hoppas på återseende i shettisens tecken!Skrattande

Minsanne
0

Oj … tack så hemskt mycket för allt snällt ni skriver. Men det hade ju inte blivit lika lyckat om inte ni alla hade varit med. Vi var verkligen en kul och bra grupp med sammanhållning.
Tusen tack för smörgåstårtan, tusen tack för alla goda skratt Skrattande
Självklart så gör vi om det.

Annette
0

Är det alldid trettondagshelgen de holländska premieringarna hålls?

(Kanske bäst att börja planera semester och hästskötare redan nu Flört)

Ann-Christine
0

Klart det roligaste på länge!

TACK Anne och Ben för ett strålande upplägg Kyss

Premieringen i sig var mycket intressant men resesällskapet slog alla rekord i att sprida trivsel.
Smörgåstårta, små sångtrudelutter…detta hade inte varit möjligt utan Pimpen, Snappisarna eller Habibisarna Skrattande

AndersA
0

Instämmer med alla goda ord och kommentarer!

Kul att ni gillade smörgåstårtan! Med mätt mage så blir ju livet lite enklare!

Tack Anne och Ben för arrangemang, engagemang och ovärderlig information! När den också återges kunnigt och med humor så blir det så lätt att lyssna och ta in! Hoppas vi kan jobba vidare på detta och kanske hålla seminarie om resp. land där Shetlandsponnyn finns för att lära mer!

Kristina och för dagen jeansklädde AndersFlört