Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 549 ggr
[lindatornerup]
0

God morgon 4 november

God morron! Usch i dag är det halv storm här i Kågeröd, och dessutom svinkalltTungan ute(+1 bara) Fick min halm igår och den var jättefin, det är skönt att kunna strö rikligt med fin gyllengul halm.Sitter här vid datorn och inväntar lite " städlust" , men den verkar lååångt borta…..Alla mina grannar har tagit sin svininfluensa spruta, och dom mår rätt dåligt efter den.Sissel fick sin i måndags , men har klarat sig bra. Och jag har nog haft mitt, för den influensan jag hade var misstänkt likt dom symptom som svininfluensan har. FlörtTror nog att lite "städlust infunnit sig så ni får ha en bra dag allihop!!!

AnnicaL
0

God förmidda!

Här på Tjörn är oxå väldigt kallt!! Borde gå ut och greja med både vinterhagen och köra en sväng, men drar mig för det… Fryser! Ikväll ska vovven och jag på kurs, det känns lagom lockande i detta vädret… Blåst är inte min grej!

Det får nog bli tömkörning istället för körning, då håller man värmen liiiite bättre i alla fall! Obestämd Och så får jag väl bara bita ihop och fixa hagen! Tungan ute

Ha det så gott!

Annette
0

Svinkallt och halv storm här med. Men nu är lunchen slut och jag skall åka och gräva igen en grav. Då blir man åtminstone varm.

runas
0

Lagom till att jag skulle iväg o byta till vinterdäck så började det att snöa!! Snacka om att vara ute i sista stund! Snålblåst, snö o svinkallt, brr, tur man är inne o packar.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Dehlfimia
0

God kväll alla!

Sitter just nu o tar en paus ,ska strax börja städa upp lite efter två små vildar som har varit i farten härFörvånad (min egen 1-åriga son o mitt barnbarn på 9 mån).

Har haft ett fulltecknat schema idag med vacc på mellersta barnet i skolan på morgonen (var tvungen o vara där som stöd)o sedan sjukhusvistelse för min Humira spruta o sedan hem med den stora tjejen som skulle träna hästarna ,efter det så in till stan för ärrende och sedan köra henne o barnbarnet till höganäs där dom bor .

Ska bara ta in hingstarna  och dom stora hästarna i stallet bara ,annars så är det färdigt för deras del . Tränar fölen för fullt just nu ,är riktigt duktiga ,tycker jag!

Har heller ingen städlust men mååste få det gjort ,måste vinna på lotto snart så jag kan anlita en städhjälp och en BRA KOCK. Tungan ute

Är helt slut …känns det som!Gråter

Ha en god kväll alla!!!

[lindatornerup]
0

#4 Vet precis hur du känner det…vi kanske skulle vinna lite pengar och åka på spa!!!Cool

InaJacobsen
0

Usch vilken dag! Vilken blåst! Vilken kyla! och det är inte minusgrader här nere i Skåne än. haha!

Ha en trevlig kväll!