Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 576 ggr
Ellen89
0

avvand?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsan! Nu nar jag har fatt mitt lilla shetlands sto fol (06) sa marker jag lite hur hon e. Hon ar typisk shetland, envis men otroligt sot!

Iaf jag har mitt andra sto pa nastan 10 ar, och Erikka (folisen). Erikka far panik om hon inte kan folja med, aven pa 10 meter! Stegrar sig och haller pa (Efter ett tag lugnar hon sig lite). Jag bara undrar e de sa att hon e envis och vill inte vara ensam eller kan det vara sa att bara for hon va avvand lite tidigare att hon kanner sig sakrare med en annan hast i narheten? Har ni hafft unga ponnyer som gjort sa tidigare?

bara undrarFundersam Tacksam for alla svar!

kacka
0

Jag brukar inte lämna mina 0-2-åringa ensamma i hagen. De är ju bara "barn"…

Ellen89
0

hon e inte ensam, men hon har faktist blivit battre over dom sista dagarna, hon kom bara i mandags sa det va ganska tidigt att saga att hon inte ville bli lamnad ensam. Ett trevligt litet fol, men tack for svaret kacka.

kacka
0

det är nog bara en vanesak och VILKEN häst de tyr sig till… Om du tar ut den ena så kanske hon inte reagerar som när du tar ut denadra?

kacka
0

Förresten… Ni har inte snö nu va? Det var ju bara ett tag sedan det var snö i Australien…

Ellen89
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hon har bara en kompis en sa lange, men en annan welsh kommer in pa lordag! Jag ska se om det funkar, far hoppas!

Nej ingen sno! Kallt med 23-25 graderSkrikandes