Svart valack säljes
Slättens Amadeus är en svart 5 årig valack , som är ca 102 cm . Han är helbror med den godkända hingsten Slättens Bethoven.
f. Slättens Madgic II Rs 386
m. Musette v. Spuitjesdom Rs 5128
mf. Feodor v.St Geerhoof NLS 800775
Amadeus är tömkörd några gånger utan problem även sutten på och ledd med ryttare i både skritt och trav.
Amadeus är en väldigt snäll kille.
Vid frågor pm eller maila gonkan@slattens.se , Ni kan även gå in på våran hemsida och titta www.slattens.se

Hopp

#putt

#hopp ;-)

Putt . Amadeus går nu på bete med sina vänner och äter gott gräs , har även i Amadeus pass , så nu står det även där att han är Valack :-)

Vad hade du tänkt för pris på han. Hade tänkt ha han till barnponny och körhäst. så kommer köra in han samtidigt som jag kör in hingsten isåfall. Mvh Hanna

#8 Har skickat ett pm till dig.

Gud vad sugen jag blir! Han ser jättefin ut. Om det endå hade varit om 1½år..

#12 Ja precis och rätt storlek är de på han med ;-)
Men ååh.. Sluta nu! Nästan så man ska ringa Cattis o fråga om man får ha honom där 

#14 Precis , du vet Amadeus har ju mätintyg också 
Hm.. Jag har ju faktist stallplats här på skolan..
Men jag antar att han inte är inkörd? 
Utställd?

#16 Han är tömkörd , meningen är att han ska köras in antingen när han kommer hem från betet eller tidigare om jag hinner ;-) (tycker de ha det så bra på betet och tycker det är synd att plocka hem han )
Nej han är inte utställd , mer än fölbesiktning när han var ca 2 mån och visade väl sig inte från sin bästa sida den dan om jag ska vara ärlig *S*
Okej. men han ska köras in innan han säljs?
Tror du han är värd mer poäng än han fick sist? Tycker han ser lite för fin ut för o få så låga poäng. Kollade resultatet på din hemsida :)
? 

#20 hm jag skrev ett svar innan idag men det verka ha försvunnit ;-)
Jo jag tror verkligen han får mer poäng nu än som föl , det går inte ens att jämföra hur han ser ut nu och då :-)
Vill någon köpa honom nu så blir han ju såld som han är (tömkörd och sutten på) , sen blir han väl inkörd så fort jag hinner , tyvärr räcker ju inte tiden till alltid precis som man vill :-)
Jag ringer dej senare i eftermiddag! Har pratat med Cattis om stallplats 
vart finns han nånstans? och hur mkt vill du ha för honom?
mvh Lisa
Omplaceringshemmet: http://raddadjuren.zoomin.se
Medarbetare på Kattpolisen

Han finns i Halmstad

Amadeus har nu haft vagn på sig några få gånger utan några som helst problem och är körd i skritt i volt, fyrkantspår och serpentiner .

Och han ska visas på utställningen i Älmhult väl?

#28 Ja du har så rätt så , det ska han ju , hade jag nästan glömt igen :-)

#putt

#hopp