Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 206 ggr
Annette
0

God Morgon 10 januari

Fy, vad det har blåst i natt! Jag sov med hörselproppar, så jag hörde inte väckarklockan, vaknade 7.30. Stackars barn, de fick stressa i sig frukosten. Tur att skolan ligger rakt över vägen. Det blev verkligen ingen bra start på dagen.

När jag vaknat till liv skall jag åka till stallet. Där blåser det aldrig lika mycket. Tur är väl det, så de slipper jaga maten i hagen.

Ha en bra dag!

Anette
0

God Morgon!

Här är det äntligen lugnt igen efter nattens storm, uschiamej vilket väder, blev i alla fall inte strömlösa denna gång. Vågade knappt somna inatt… Ska strax gå ut och kolla läget, säkert ett och annat träd som fallit. Kan se att hästarna står lugnt och mumsar hö i lösdriften, de har haft ljuset tänt, så jag har kunnat kolla dom inatt.

Ha en bra dag alla!

paparatzi
0

God Morgon mina damer och herrar, hoppas ingen har blåst bort i nattens storm, idag ska jag städa och tvätta….vill inte!!!

JMax
0

God Morgon!

Hade sovmorgon till klockan 9 i dag! Dottern sov som en stock och jag vaknade faktiskt innan henne! 

Även här har det blåst storm i natt. Vi ska ge oss ut och se om det finns några hästar kvar i hagarna sen ska vi åka in till civilisationen och efter det ska vi följa #2…Städa och tvätta…Ledsen

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Daladis
0

God förmiddag! Här har det lugnat ner sig efter nattens storm. Fåren stod kvar i hagen och Thimon sov sött i sin box. Skönt att kunna ge honom frukost hö utan att den blåste i väg… Lerigt som attan  i hagen, så nu längtar jag efter nåon minusgrad så det torkar upp.

Ha en skön dag alla!

[Karro]
0

God Förmiddag….. sååååå seeeeeeeeeeeg förmiddag så jag håller på att bli tokig….. annars helt okej :) jobbet som vanligt

Milla
0

god dag!

Regn och rusk fy så tråkigt. SKulle fått hem spån i går men det kom inget så jag hoppas få hem det idag istället. Mina hästar behöver få komma in och vila, dom har inte någon torr plats i hagen längre att vila på.

Hrm, har precis fyllt i och skrivit ut Pirats anmälan till grevagården, jajaj jag vet att jag är veligOskyldig

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

susanne-s
0

ÄÄÄNTLIIIIGEN är strömmen tillbaka!!!
Lösdrift hästarna stod inne i natt och tur var väl det för två stora träd hade vält i deras hage. Inet vatten ingen värme… Mocka i mörker handlat potatis sallad till tänkt middag . dom trodde det skulle vara löst till i morgon.Ledsen  Men så simsalabim.. är allt som vanligt igen. Såg mig själv hinka vatten till djuren från bäcken i kväll….

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se