Vinterutställningar 2010
såg att några proppar nu kommit ut på SSS sida !
Någon som redan nu har planer på att åka till någon av dessa ??
kul, då kan man snart börja planera igen ;) om man skulle vilja åka till Köping eller Norrköping, finns det någonstans man kan bo över o hyra en box för natten då ?
vandrarhem, o stallplats typ… det kan bli drygt att åka över dagen om det är vinterväglag.
tips någon ?

När jag var i Köping i somras bodde jag på en herrgård bara några kilometer från utställningsplatsen. De hade även ett litet stall som de hyrde ut, åtminstone gjorde de det under sommaren. Hur de gör under vintern vet jag inte.
Jag minns inte vad herrgården hette, men det kanske Marie C eller Maria P gör? Något liknande Säfstaholm var det, om jag inte minns fel.

oki tack för tipset ! ska kolla upp det.

Vi har siktet inställt på Köping! 
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Här blir de väl inget för ens till Frillesås i Mars. Planerar att ta med ett ungsto och kanske ngn mer beror lite på
Jag planerar att åka på båda
!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Såg att Köping ska ha BIS och BIM, det var ju länge sen det delades ut 
Delad glädje är dubbel glädje :)
#6 Tänkte gå mot strömmen för en gångs skull
Jag planerar att åka till Köping, om hästen är hemma då. Man måste börja någonstans, och ett avstånd där föräldrarna kan tänka sig att skjutsa är aldrig fel.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
#Till TS Om du åker till Skogslotten kan du bo där med hästen!!

#9 tack snälla !
jag tror faktiskt att det är dit åt det lutar.. men har inte bestämt riktigt än, men jag hör av mig.. jätte snällt att erbjuda plats.
då är du välkommen ner till Väst o hälsa på oxå, vi har gott om plats här !
#10 TACK! Men jag ställer nästan aldrig ut… kanske ska börja!
Du kan pm:a mig när det blir dags, så får du telnr till Skogslotten.