Avelssto
Jag ska jobba utomlands under hela 2011 så jag tänkte kolla om det fanns något intresse av att leasa mitt ena sto född-96 under den tiden ev längre. hon e mörk fux med stjärn 104cm hög stamboksförd med 39p. fullt försäkrad, regelbundet avmaskad och verkad samt vaccinerad, hon e inriden men pga av en sparkskada som hon fick 2008 har hon mest används som skogsmulle hon e dock helt återställd men har bla deltagit i hubertusritt 2009.
otroligt snäll att hantera van vid allt helt trafiksäker och ranglåg går i hop med alla hästar stora som små, kan hanteras själv av småbarn haft 4 föl och e nu dräktig igen fölar juni 2010
ett helt underbart sto på alla sätt
fler ston finns

kan lånas ut för att ta ett föl på

Hon ser jättefin ut! Nu blev jag kär! Hon är alltså inte inkörd? Attans tror jag måste sälja min islänning och skaffa mig fler shettisar!! bara kliar i fingrarna!

#2 jag tror att hon varit inkörd men hon har antagligen varit med om något dåligt för hon e bakrädd, men fungerar toppen att tömköra och allt sånt
Vad heter stot? Så man kan gå in på webstamboken och kolla lite stam och meriter och så?
Hittade henne via din hemsida, så du kan bortse från den tidigare frågan.

#4 #5 kan va bra att skriva ut
Stoet heter Kolviks Eden RS 5534 regnummer 38-96-5849
e. Gunhults Pedro RS 174 u. Elfin of Transy RS 1461