Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettavel
Läst 1175 ggr
achibaldsminiatyrer
0

Avelssto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska jobba utomlands under hela 2011 så jag tänkte kolla om det fanns något intresse av att leasa mitt ena sto född-96 under den tiden ev längre. hon e mörk fux med stjärn 104cm hög stamboksförd med 39p. fullt försäkrad, regelbundet avmaskad och verkad samt vaccinerad, hon e inriden men pga av en sparkskada som hon fick 2008 har hon mest används som skogsmulle hon e dock helt återställd men har bla deltagit i hubertusritt 2009.

otroligt snäll att hantera van vid allt helt trafiksäker och ranglåg går i hop med alla hästar stora som små, kan hanteras själv av småbarn haft 4 föl och e nu dräktig igen fölar juni 2010

ett helt underbart sto på alla sätt

fler ston finns

achibaldsminiatyrer
0

kan lånas ut för att ta ett föl på

HeidiH
0

Hon ser jättefin ut! Nu blev jag kär! Hon är alltså inte inkörd? Attans tror jag måste sälja min islänning och skaffa mig fler shettisar!! bara kliar i fingrarna!

achibaldsminiatyrer
0

#2 jag tror att hon varit inkörd men hon har antagligen varit med om något dåligt för hon e bakrädd, men fungerar toppen att tömköra och allt sånt

exitingsvillemo
0

Vad heter stot? Så man kan gå in på webstamboken och kolla lite stam och meriter och så?

exitingsvillemo
0

Hittade henne via din hemsida, så du kan bortse från den tidigare frågan.

achibaldsminiatyrer
0

#4 #5 kan va bra att skriva ut

Stoet heter Kolviks Eden RS 5534 regnummer 38-96-5849

e. Gunhults Pedro RS 174 u. Elfin of Transy RS 1461