God morgon!!! 091110
God morron!!!
Idag regnar det som vanligt. Ska snart köra ungarna till skolan o sen stallet. Idag blir det hämtning av nya pållan, ska bli spännande. Annars är jag ledig från jobb idag o kan ta det hyfsat lugnt. Trött är jag efter helgens jobb utan s
God morgon!
Kanske inte så god, rök ihop med den tjejen som har Alfred inhyrd hos mej. Nu är hon uppsagd, han är så fet att han knappt kan röra sej och jag har gett henne många varnande fingrar men hon bryr sej inte, bara säger att det finns så många sällskapshästar (inte i mitt stall
) som är shetlandsponny, jag är så trött på det. Jag vill ju inte ha en häst som mår dåligt i stallet.
Ikväll blir det jobb med hästarna.
Ha en bra dag alla!

MOrrn morrn här har det väl regnat i stort sett hela natten men nu verka det ha slutat i alla fall.
Idag ska jag försöka hinna med att jobba med Amadeus igen han har fått några dagars vila .
Annars ska jag ta det lugnt .

Ingen bra dag…..
Flög av en av hästarna i går och det känns i kroppen att man fick sig några sparkar och i kväll var det montélopp…. Försöker hitta en ersättare men det är inte lätt så förmodligen får jag kravla mig upp i sadlen ändå.
Dessutom var en av shettisarna till kliniken idag, inget roligt besked ska tillbaka på torsdag igen… Fy jag vill bara lägga mig under täcket med pillerburken som bästa vän, tyvärr går inte det för sig utan det är dags att lasta och pallra sig iväg.
Hoppas ni andra mår bättre (skönt att få skriva av sig)