**OBS: Nytt pris!
**

Är det inte du som skall ha din hingst på Hallands Väderö, enligt en annan tråd?
#2 Jag har hellre honom hemma, annars åker han till Väderön! Vill gärna ha båda möjligheterna "öppna".
250:- /månad. d e billigt. jag tog 150:- per vecka förra sommaren.
åh många andra som har beten runt omkring hörde ja mig för o dem tog 250:- per vecka…
fast ja bor i sthlm iof… :)
Det är väldigt stor skillnad i betespriser beroende var i landet betet ligger. Skulle INTE tro att någon här "på vischan" betalar 150:-/vecka.
De flesta med beten här brukar ta 600 - 700:-/säsong = ca 5 mån beroende på hur det växer.
Men stockholm är ju vråldyrt när det gäller sådana saker också :)
#4 Priserna varierar som sagt beroende på var man bor. Dessutom gäller priset endast shettisar. Har man en större ponny eller häst kostar det 500:-.

Priserna här, utanför Gävle, verkar ligga på ungefär 500:- per månad, så det är inte bara Stockholm som är dyrt. När jag hade hästarna utanför Norrtälje så kostade betet 1100:- per månad, inklusive tillgång till stallet och spolspilta, sadelkammare och en möjlighet att stalla in om det behövdes. Utan stall och sadelkammare kostade det 900:- per månad.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
#9 Huuuu, 1100:- 
Önskar få tråden borttagen!!!