Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 14-utrustning
Läst 786 ggr
kicki80
0

sthlm horse show

Brukar det vara bra priser på hästgrejernai Globen?? Finns det mkt, var så många år sen jag var där nu så man kommer inte ihåg.

SofieN
0

Jag tycker mest att det är skoj att gå runt och titta, har aldrig gjort något fynd direkt men handlar gör man ju ändå :)

Så nej, jag tycker inte att det är så bra priser och utbudet till shetland är ju minimalt.

Ahnna
0

Jag tycker att det är jättebra priser hos vissa försäljare. Flera av dem har ju rea lagom till mässan och hos t.ex. Börjes är det ju aldrig dyrt. Även om det inte finns massor med grimmor, träns och täcken som passar shetland så finns det ju mycket annat som man har nytta av i stallet; borstar, benlindor, tävlingsgarderober, tränsväskor, sadeltvål, sjukvårdsartiklar, körtäcken, tömmar, mineraler, vitaminer, körpiskar/ridspön, m.m., m.m.

Samt att man kan gå runt och flukta på transporter, stallinredning och sadelskåp och drömma lite! Cool

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Kratern
0

Jag tycker det har varit bra priser på mycket saker, men kanske inte så väldigt mycket grejor till just Shetland.

Börjes har alltid otroligt billiga grejor med sig till mässan. Tips…skicka inte efter något därifrån innan ni varit på mässan. Det gjorde jag och blev så fruktansvärt besviken då samma varor fanns till halva priset på mässan.

Hanna-D
0

Vill man pruta och komma billigt undan så ska man vara där vid stängningsdags på söndagen, många, bl a Börjes säljer ut billigt då för att slippa ta med sig allt hem igen.

Hanna-D
0

Man kan se vilka som har montrar på:

http://www.stockholmhorseshow.com/