God morgon!!! 091118
Morron på er!!!
Här regnar det allt vad det förmår idag. Ska snart åka till stallet o släppa ut pållarna. Sen snabbt hem o få iväg ungarna till skolan, efter det så ska jag åka på kryssning till Åland.
Ha en bra dag allihop!!!
God morgon
Sitter på jobbet as usual.
Mamma ringde nyss, Young hade rullat fast i boxen, otäckt! Hon låg still medan mamma fick ett grimskaft runt frambenen och kunde dra loss henne, så fort hon var på benen gnäggade hon (morotstiggeri
) så hon verkar inte ha tagit någon skada av det som tur är.
Sova ett par timmar och sedan hästpyssel i tråkväder!
Ha en bra dag!

Otäckt då de rullar fast!!
Jag ska iväg till turridningen och ha en tur i vad det verkar som nu, spöregn! Känns väldigt inspirerande
… Usch..
Men har jag tur så ger det sig. Ska träna shettisen lite idag, tänkte klickerträna lite. Förhoppningen är att lära henne buga innan 5 dec.

Såg nu att jag skrivit fel datum 18 november är det ju o inget annat.
God morgon!
IIIHH vilket ruggeraggeväder nästan full storm och regnar småspik
, fast hästarna tar det lugnt. Det blir först jobb sedan ta hand om blöta hästar, dom får nog gå in lite tidigare idag.
Ha en bra dag alla!

Här ösregnar det också, men vid stallet 8 km bort var det uppehåll när jag släppte ut hästar för en timme sedan. Bättre det än tvärtom :)
Nu väntar någon slags hälsomojsutbildning, som ingen riktigt tycks veta vad den handlar om
. Hoppas vi får fika, får jag har inte lyckats få i mig någon gröt idag.
Här är det också världens skitväder
Och det lär bli tidigt insläpp även här i em! Jag väntade vet i dag, men hon fick ett akutfall så nu blir det att boka ny tid. Men i mitt fall var det bara vaccinering, så det är ju ok. Och hon bor ju i Kågeröd "city" så hon kan bara kika inom när hon har vägarna förbi.En kompis skulle också kommit och fikat idag , men hennes barnbarn( känns lite konstigt , när ens kompis har barnbarn…) hade vattenkoppor, så hon fick rycka in som barnvakt. Så jag får väl se till att få gjort nåt nyttigt idag i stället. Fast det hade varit mycket trevligare att fika och prata strunt
Ha det bra i rusk vädret allihop!