Shetlandsponny och barnkort

Malin ska kliva upp på muller, två år sen så hon var 6 år då. Hon bad aldrig om hjälp men upp kom hon iallafall.
[](<div id=)juni07
">
Här finns hela bildserien.

Wilma 5 år då med sin Cissi o fölis Pelle.
"Jag älskar dig " säger nog både barn o ponny,

Linnea på Halloween maskerad, spindel.
Foto Lars Åhlström
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Lucas på Halloween maskerad "Lie mannen"
Hästen på båda bilderna är Blåklockans fina Amitza
Foto Lars Åhlström
www.gullsmyrastuteri.se

Lilla Tindra 3 år rider 26 åriga Micha ledd av Linnéa
www.gullsmyrastuteri.se
#3 Kul att se en bild på Newton!

Underbart med alla barn.
Här är våran Miss Marilyn och hennes Ägare, Linnea som 08
www.gullsmyrastuteri.se

sista, nu ska jag ge mig
Linnéa på Berdine
www.gullsmyrastuteri.se

dubblett
Här är det Smevallens Royal som får stå ut med att bli duschad, av Teresia, som hade honom som "sin" ridponny det år han bodde hos mig.
Jag tycker, för övrigt, att det är lite kul att Teresia red lag-SM i ponnydressyr för något år sedan, hon hade en bra läromästare att börja med så hon blev fast! 
Och här är det min äldsta dotter (drygt 1½ år på bilden) som hittade en grimma liggande inne. Hon sprang ut med grimman i näven och upprepade orden "Umbas imma!"
Nu var det ju inte Umba (Blimunda) som kom fram utan Hippotekets Esska, med samma färg i alla fall…

#46 Det kallar jag kärlek…..

Sara började rida på gamla Kajsa-Kavat när hon var 3 år ungefär, här är hon väl 4 år och första gången hon red lite helt själv.
Kajsa drog till i tyglarna och Sara flög över huvudet på henne, men det gick bra. Jag drog den gamla "historien" om hur många gånger man ska ramla av för att bli en bra ryttare. Då har jag inte så många gånger kvar, svarar Sara.