Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 801 ggr
[lindatornerup]
0

God Söndagmorgon 22 november

God morgon! Vaknade idag av att det ,tyvärr regnade…..och jag som var så lycklig för att allt vattnet i hagen försvunnetTungan ute Och mina nyborstade pållar stack rätt ut och rullade sig i leran och såg helt lyckliga ut!!Idag fortsätter "jakten på de försvunna adventsljusstakarna", får se om det ger nåt idagFlörtSka också göra en god kyckling gryta till mej och Sissel ..mums!     Ha en riktigt bra dag allihop!

HeidiH
0

Jag var uppe o fodrade imorse, sen slocknade jag, och sov till 11.15 typ. Oups!!! Skönt var det iaf! tar bra lång tid innan jag hämtar mig från att ha jobbat natt. Gjorde det tors-fre. men då jobbade jag hela dagen torsdagen oxå..

Min lilla skrutta klickertränar jag för fullt, nu lyfter hon lätt alla benen då jag petar med pisken. Målet nu ligger att få henne att hålla upp längre, och längre tid, vi är nu uppe i ca 3-4 sek. Jättekul är det! Annars blir det lugt idag.

polgara
0

God kväll får väl jag säga då.

Hela helgen har jag suttit i bilen o dragit transport hit o dit, äntligen är alla nya pållarna hemma. Ska aldrig mer köpa 3 hästar på en vecka i olika landsändar.

ikväll ska jag sätta mig i bilen igen o åka ner till Malmö, för att sen åka hem imorgon bitti igen. Tänkte då stanna till i Ullared o shoppa lite grimmor

Ha en trevlig söndag kväll iaf!!!

HeidiH
0

Kul med nya hästar, men verkar lite jobbigt att de var så långt ifrån varandra!

Gosa
0

#2 Oj, vilken helg… ska bli kul att se sedan vilka hästar du köpt Flört.

Lycka till med dom alla tre..

polgara
0

Skriver i denna tråden trots att det är den 23dej. Har bott i bilen mer eller mindre sen i Fredags förmiddag, Nu har jag landat hemma lite tillfälligt innan det bär av till stallet o allt vad det innebär. Bara kört 147mil denna helgen så jag är inte nått  tröttTungan ute. Blir sängen tidigt ikväll.

Det jag har köpt är ett 17 årigt sto e. Almnäs Sirocco, ett 2-årigt sto e. Dirk v.d.Achterdjik samt en 1års hingst e. Flinta af Jäboruder. Så nu får jag inte köpa fler hästar för gubben, han tycker att en arab o 8 pälsbollar räcker.