Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett20-föreningsfrågor-sss
Läst 977 ggr
kahelin
0

medlemskapet i SSS!!??

Jag har bara en liten undran när det gäller medlemskapet i SSS. När jag skulle skicka in shenzis pass för ägarbyte så kunde man kryssa i om man ville bli medlem, vilket jag tyvärr glömde av att kryssa i. Istället så betalade jag in till deras konto och skrev även mina uppgifter. Det var nog i maj-juni någon gång. Borde jag inte få någonting som visar att jag är medlem då?

Jag är mest fundersam eftersom jag ska med på utställning snart och där sker ju kontroll av medlemskap i SSS och eftersom jag inte hört någonting från SSS så kan jag ju inte bevisa att jag är med? Förstår ni hur jag menar, det kanske blivit lite invecklat…

ska jag ringa någon och i så fall vem??

Mvh Heidi…fundersam och förvirrad…Obestämd

polgara
0

Du kan kontakta Märta på Bluemull o höra med henne.

Hanna-D
0

Och Märtas kontaktuppgifter finns på www.shetlandsponny.se Glad

kahelin
0

åh tackar för svaren! Ska ta och höra av mig till henne snarast!!

abbe75
0

Hej.

Jag sitter med och fundrerar på om man inte ska å någon form utav medlemskort när man går med. Jag betalade in i slutet av oktober och har itne hört någonting än. Jag ringde Märta och hon sa att det var helt ok att betala in då och att det skulle gälla för hela 2010.

Vist man får tidningen sen men det skulle ju inte skada med ett medlemskort också och det strax efter att man har betalat in avgiften och inte många månader senare då tidningen tydligen ska dyka upp.

Annette
0

Medlemskort får man inget, men förr fick man ett välkomstbrev. Jag vet inte om det fortfarande skickas ut till nya medlemmar. Dessutom välkomnas nya medlemmar i medlemstidningen.

Frågan är vad man har för nytta av ett medlemskort?

[Evelinan]
0

Jag har fått ett välkomstbrev där det också var med ett medlemsnummer. Så det kommer nog :)

HeidiH
0

För mig gick det rätt fort då jag blev medlem i SSS. Fick oxå ett välkomstbrev,som jag tog med på utställnngen i höstats för att kunna bevisa medlemsskapet. Det är väl bär ett medlemskort kommer in, att slippa bta med ett helt kuvert icg brev, utan istället alltid ha medlemskort i plånboken tex, eller hästens pass. Betalade nog in i början på okt  tror jag. Dax att betala igen snart för 2010!

polgara
0

Märta skickar ut välkomstbrev till alla, men nu har hon haft väldigt mkt runt i kring sig o inte hunnit med riktigt. Ni får ge er till tåls gott folk

kicki80
0

Jag fick inget välkomstbrev när jag gick med i våras. Men första tidningen kom väldigt fort………Glad