god morgon 13/1
Yippie idag är det ja som kom med första inlägget :)
Idag skiner solen samtidigt som de regnar här :/ Ska strax åka till stallet och kolla till mina små hästar. Se om alla mår bra. Sen i eftermiddag sticker ja till pojkvänen i Trollhättan.
HA en riktigt bra dag alla shettisvänner
kram

Jag har haft sovmorgon, det var inte dumt.
Solen skiner, känns inte så lockande att städa bort julen. Får väl se hur det blir med det.

god morgon 

God morgon!
Sovmorgon här också. Städa undan lite papper och arkivera allt från kursen som tog slut igår och sedan borde lite tid ägnas åt pluggande.

God morgon!
Strålande sol här och någon plusgrad - HÄRLIGT!!
Ska tömköra Gardenia idag, lite mjukgörande, och sedan blir det städning
#3 Hoppas den avslutande presentationen gick bra!!!

#4 Tack, den gick alldeles utmärkt. Lärarna var dock förvånade då de räknat 40 min/grupp och alla grupperna tog mindre än 10 min på sig :-)
God morgon!
Solen skiner, stormen har lagt sig. Idag ska jag iväg å shoppa med familjen.
Ha en bra dag!!!
God middag!
Det är så himla vackert ute. Ca 1 dm snö och solsken. Ska förmodligen åka pulka bakom pållarna idag, ska bli kuuul!!!

På den här "godmorgontråden" har jag aldrig skrivit förut - och nu är det dessutom inte morgon längre… Men hej på er i alla fall! Solen skiner gudomligt och jag har varit ute på en lång ochskön promenad på skogsvägen, suttit en liten stund på vår "tänkesten" nere vid tegarna och solat näsan. Himmel vad man har längtat efter detta! Och jag har ändå hunnit med att städa akvariet och byta lite vatten, så nu ser det riktigt vackert ut.
Unnar alla en lika skön dag!