Virusskydd?
Någon som har en bra adress till ett gratis viruskydd till datorn?
på piratbay är allt gratis
Okey? Vad är det för något?

Jag har Norton och det är gratis. Från vilken sida det är nerladdat vet jag inte, men det går kanske att söka efter?
#3 Tack för tipset! Får testa imorgon. GÄSP och go'natt.

#4 Lycka till! Ska försöka höra med en kompis var man hittar det om ngn annan inte vet… God natt!

Vi slängde ut Norton ur vår dator. Det fungerade inte alls, Norton gav virusvarningar för allting. Även för Windows Update.
Nu har vi AVG 7,5 istället. Det fungerar bra. Den är också gratis, hämtad från nätet säger den datoransvarige i familjen ;)

Har inte haft nga problem med Norton alls. Däremot så varnade F-secure för allt, stoppade bifogade filer i mail och gick inte använda tillsammans med msn.
#7 Och jag har inga problem alls med F-secure, msn och mail…

Jag har genom Spray för 35 kr i månaden, fungerar jättebra! Tror dom har kampanj på detnu också!
Har testat allehanda gratisprogram men inte varit nöjd.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Gå in på grannsajten Datorn så kan du läsa på olika förslag hade nyligen själv problem och har bytt till NOD 32 Antivirus,som enligt expertis är ett av de bästa virusskydden, det kan man prova gratis i en månad.
Norton tar för mycket proccesorkraft från datorn. vilket innebär att allt annat tar längre tid