Körning - Unga kuskar
www.kuskringen.nu första rubriken under "Aktuellt"
Är du en ung kusk, född -91 eller senare? Passa på att gå gratis körkurs i Stockholmsregionen!
ooh! Jag bor i sthlm och är född -92.. Låter intressant!
Klart du ska gå Frida! Ta chansen!

Tror ni att nån går på att jag är 18 år? 
Frida, och övriga som funderar på att åka och träna, det är ju en jättebra chans! Jag avundas er! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Jag vet Anna! Vi går dit förklädda! Någon som vet hur jag får mig själv att se 13 år yngre ut?

#4 Ja! Vi klär ut oss till fjortisar med kickers-kläder och går runt och tuggar tuggummi hela tiden och pratar i mobiltelefon och säger "men asså!" och "hallå!" och "vad barnslig du är!" och sånt!

www.stuteriprecious.se
Sista anmälningsdag var igår 
#6 Maila dem ändå! De vill ha in nya unga kuskar!

finns det inget för seniorer?
Finns massor för seniorer! Vart i Sverige bor du?

#8 I Stockholm-Skara-trakten kommer en dressyrcup i februari och mars nästa år. Man kan välja svårighetsgrad och tävlar alltså dressyrkörning inomhus = lite annorlunda program än för utomhustävlingar.
www.stuteriprecious.se
# Samma slags dressyrcup körs i vinter på Gotland.
Örebro körförening: http://www2.idrottonline.se/default.aspx?id=156850
planerar en studiecirkel innehållande; tävlingsplanering, klädsel, ekipagekombinationer, dressyrprogram och precisionsbanor, (bygga/köra/planera), fucuseringsträning…..m.m.m.m
Intresserad att vara med? Kontakta Sandra: noggis@telia.com
Se vad din lokala körförening har för aktiviteter på www.kuskringen.nu under länkar och sedan klubbar.

#11 Vet du om det blir några konkörningscuper i Stockholmstrakten nästa år?
www.stuteriprecious.se
#10 Å vad spännade!
Sorf (salaortens ryttarförening) i samarbete med Johannesbergskuskarna och stockholmskörsällskap ska också ha dressyrcup nu till våren. Det är den 28 februari i Rimbo, Grödinge 14 mars och den 27 mars i Sala.

#14 Det är den jag menar. Men jag skrev för fort, det ska förstås stå Sala, inte Skara. 
www.stuteriprecious.se

jag bor i sthlm. har haft lite kontakt med sthlms körsällskap och väntar på att det ska dyka upp teorikurs/gröntkort kurs o sånt.
#15 Jag tänkte väl jag å, det var så väldigt stor område annars
.

Som sagt var, en koncup (cup i precisionskörning) hade väl varit underbart i området kring Stockholm/Uppsala/Gävle! Någon som har förslag på klubbar som man skulle kunna kontakta för ett sånt samarbete?
www.stuteriprecious.se
Anmäl ditt intresse, klubbarna arrangerar ju vad kuskarna efterfrågar.

#19 Låter bra!
www.stuteriprecious.se