Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 2006 ggr
UG
0

Maratonvagn - ja tack!

http://www.driveout.se/selkammaren/index.php?act=viewProd&productId=352

Någon som provat en sådan? *dreggel*

Billigare än Tidaholmen och Westerdalen eftersom den kostar 24 000:- istället för 35-37 000:-

Börjar spara genast, Pelle sa att de får hem den till februari om jag beställer innan mitten av januari.

EricaN
0

den ser välldigt trevlig ut!

InaJacobsen
0

super snygg! :D

Ninnii
0

Den var snygg! Håller den alla måtten?

UG
0

126 cm i hjulspåret, och den är lätt! 115 kg bara.

Ahnna
0

Jag satt precis och tänkte samma sak efter att ha kollat på din video i tråden "Tussi 40 år" - jag vill ha en maratonvagn!!!

Men wow, med parstång också? Och bara 115 kilo? *sluta, jag klarar inte mer!*

När jag var hos Drive Out i somras och hämtade hem min rockard så provsatt jag en annan vagn som de brukar sälja som par-maratonvagn till shetland, men den är urpsrungligen för enbet C-ponny. Den var betydligt tyngre och enligt DO så "ska" det vara så för att den rullar bättre då, men jag är lite skeptisk. Det blir ju väldigt tungt för shettisar ändå, liksom, utan att vagnen väger onödigt mycket. Det var i alla fall en väldigt bekväm och rejäl vagn och den påminner lite om den du har länkat till här. Överlag verkar DO ha stabila och bra vagnar!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Joystick
0

Jag hade då Driveouts Maratonvagn till min nordsvensk och var MYCKET nöjd med den.

Nu drömmer jag också om maratonvagn till killarna men det får vänta tills jag har lite bättre ekonomi.

Anna-Carin Carlsson

AnTeX
0

Jag tycker den ser bra ut men hur är det för gromen bak? har den tillräckligt med plats att burka på när det är säten?

jag hittade en vagn för 2600 euro i tyskland som ser nästan likadan ut som jag tycker är intresant men då får man hämta själv…

den finns på www.pegasuskutschen.dk sen under Kutschen sen maraton ponny nästan längst ner sen

UG
0

#7 Eftersom man får 1 euro för 10.65 sv kr kostar vagnen 27690:- sv kr. Då är det billigare för mig att importera vagnen i #0 via företaget "Drive Out".

Tack för tipset om att kolla groomens arbetsställning på vagnen.

Ahnna
0

Jag tycker att det ser ut som att groomen har hyfsat bra med plats och mycket att hålla i. Men det beror nog lite på hur lång groomen är, för jag tror inte att vagnen är så hög mellan golvet i bak och ryggstödet på kuskbocken och därmed blir det nog jobbigt att stå lite framåtlutad om man är väldigt lång.

www.stuteriprecious.se

Ahnna
0

Kom på en till sak som talar för den här vagnen; den är mycket snyggare än alternativen på marknaden! Cool Appearance is everything!

www.stuteriprecious.se