Härliga höstbilder!
Vilken härlig bild 

Verkligen mysig bild!
Härligt, och ett fordon med riktiga hästkrafter dessutom!
Veritas odium paretFörvånad
Visst är det mysigt!
Ingen som har bilder?

#7 vilken underbar bild!
Den hr bilden togs på morgonen innan vi åkte til Mantorp i år!
Delad glädje är dubbel glädje :)
En gammal bild från utställningen i Borås 27 september 1992. Min dotter Therese 5 år och vår älskade Linda RS 945 hade varit med i sin första barn och ponny klass.
I bakgrunden skymtar Teresia RS 1704 och delar av herrarna Karlsson o Persson. Öronen på fölet Kanteborgs Sangria skymtar också.
Att Therese ett antal år senare skulle ha två av Sangrias döttrar här hos oss i träning, att hon skulle tävla monté och tom ta sig till SM med Theresias son Kanteborgs Seagram det kunde vi aldrig ana.
Herrarna Karlsson och Persson har på många vis varit oss till hjäp.
Så nu när vi tittar på bilden är den för oss lite fantastisk. Den är ett kärt minne av ett mycket speciellt tillfälle, det är dåtid men också en hel del framtid….
Det finn en annan bild också där alla i bakgrunden syns tydligt, men med dagens regler låter jag den vara då jag inte har något bildredigeringsprogram.
Oj vad detta blev långt bara för en bild…..
Veritas odium paretFörvånad

vilka fina höstbilder…
gillade wessis bild x:a mkt…

vilka fina höstbilder ni har.
konstigt. jag har en massa bilder på brutus när det är vår och sommar och vinter, men inte en enda riktig höstbild. det måste det bli ändring på! :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

#25 Jättefin bild!!

#33 Ler yapp man kan få många kul bilder. Ser att du har varit i fototagen i helgen ;-)

#37: Det ser ut som rena rusningstrafiken! 

#38 Det har du rätt i 

här är en bild på min brutus som jag tog för en vecka sen.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

#12 just sådan bakgrundsinfo tycker jag är jätteintressant!
vilka harliga höstbilder!

#50 Vilka härliga färger! :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Färgerna är härliga, men löven är jag less på. Tillbringar hela dagarna med att köra bort dom. När jag vänder mig om har det trillat ner nya där jag just varit. Suck.
Det värsta är att se grannen som puttrar runt på sin åkgräsklippare med uppsamlare och samlar upp löv. Han bara ler åt mig där jag har hela kyrkogården full med löv, som jag kör bort med skottkärra! Det blir lite löv efter 40 träd.

#55 Tack Ulrika!

#61 Jösses vad mycket morötter! Blir de inte dåliga av att äta så mycket?

#62 Ja, det är en del :-) Nej, dåliga har de aldrig blivit.
#61 Lyckligaste ponnyerna i världen va? haha! vart får ni alla morötter ifrån?? 

#64 Det är avharp som vi fått från en morotsodlare.

#65: Avharp …? 
hållar med ovan! vad är det?
#61: Hjälp vad morötter!!!
Jag tror en av mina damer skulle trivas ohyggligt gott hos dej ;-)

#66 o 67 Det är det som sorteras bort innan försäljning. De som är av "fel" storlek, har sidorötter osv. Inget fel på dem bara det att de inte kan säljas i mataffärerna.
#68 Kan ju säga att mina pållar trivdes väldigt bra när de hade ett antal ton med morötter i hagen. På bilden är det bara en "liten" hög kvar då vi redan hade kört ut flera ton till de andra hagarna.

nga nya höstbilder??

Visst är hösten härlig med alla sina vackra färger, och vilka jättefina foton!!!

#90: Blev de så glada när de fick se gungorna? 

#90: Absolut! Försöker göra likadant som de 2-benta barnen

#94 Vilken vacker bild!

#96 Tack, roligt att du tyckte om bilden!
Hästarna som står uppstallade på Wången kan då inte klaga över utsikten!

Här är en på Pysen från tidigare år! lite fixad i ps för den var så mörk