Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 744 ggr
steffy
0

hur stora....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hur stora boxar har ni till er shettis?

susanne-s
0

Mina boxar är 6.5 kvm

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Tyfon
0

mina är mellan 9-10 m2

Tigrou
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Primör har en lyx box på 30 kvm det är meningen att det ska bli en lösdrift men hålet i väggen fattas….

Ellinor Johansson
0

Hingstboxarna 6 kvm och stonboxarna 4 kvm. Fölisarna har en stor samlingsbox. Tyvärr gillar inte alla pållar att sova i boxar, helt OK att gå in och äta kraftfoder men sen vill de ut igen

RebeckaSvensson
0

Alla mina går på lösdrift och de verkar trivas mkt bättre med det än när de stod uppstallade.

JMax
0

Lösdrift på alla, även de stora ridhästarna och de mår mycket bättre än när de stod på stall.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Sehvrin
0

tror att våra är nånstans mellan 7-10 kvm (jag är usel på att bedöma avstånd, längd osv, men boxarna är riktigt stora (tycker jag iaf, har sett stora hästar med mindre boxar =))

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

sanne
0

Våra shettis boxar är mellan 4.5 till 10 kvm, sen går flera på lösdrift, en lösdrift till ska byggas till våren, de stora ( halvbloden) har stora boxar, vissa av de små vill hellre vara ute än i stall.

Ahnna
0

Lösdriften är inte iordningsställd ännu, så just nu står lilleman i en box som är 12 kvadrat och lillan står i en box som är precis under 8 kvadrat. Lösdriften blir runt 12-13 kvadrat, tror jag…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

dranto
0

Har 3 boxar i stallet. En är 6 m2, den andra är 9m2 och den tredje är 12m2. Men eftersm mina går på "lösdrift" har de tillgång till de 2 största boxarna + stallgången. De har fått vara inne några nätter den senaste tiden men då går de lösa och kan umgås ändå. Har en standard och en mini.

OzzyochJag
0

Ozzy går på lösdrift.

Ulla L
0

Vi har två boxar som är 9 kvm, fem som är 8 kvm och fyra som är 6 kvm. Just nu är de flesta tomma. Steve har en av dem på 9 kvm och de andra, Pretiosa, Nadja, Ofelia och Papageno, har 8 kvmsboxar.

De går ute mellan 07 och 19 - och tycker det är jätteskönt att komma in på kvällen.

Hanna-D
0

Boxarna är på 9 kvm, tre går på lösdrift och hur stor ligghallen är vet jag inte exakt.

AnTeX
0