Sov gott Gonda, vi saknar dig
Idag fick vår underbara Gonda somna in
, hon springer nu på ängarna i Trapalanda. Hennes fång blev henne övermäktig till slut.
Vår lilltös är förtvivlad och ledsen över att ha förlorat sin ponny som hon älskade så högt, det gör så ont att se denna lilla tjej så ledsen, även om man försöker göra det så lätt som möjligt så är det ofrånkomligt att sånt här är en katastrof för lilltösen. Känner mig så maktlös. Lilltösen sa adjö till Gonda och sa till henne att hon nu skulle slippa ha så ont och kramade henne, gud, vad det gjorde ont i mig då
.
Sov gott nu Gonda och spring nu utan smärta, vi saknar dig otroligt.

Beklagar verkligen er förlust. Fången är en hemskt bov. Krama om dotterna från mig och stor kram till dig. Vackra fina Gonda springer nu på de gröna ängarna utan smärta.
Så tragiskt!
Hej
Jag lider verkligen med er.
Men som din lilla tjej sa att nu slipper hon ha ont och det är det viktigaste.
Har själv stora problem med min fånghäst och ororar mig för att det ska gå samma väg.

Beklagar er stora förlust, Mija.
Sänder er varma kramar och tankar
Jag är så ledsen för din skull Mija, och för lilla Emilia som förlorat sin häst.
Ni får minnas Gonda som ett ljust minne som lever vidare i hennes fina dotter Geisha.
Kram Pia

Beklagar eran sorg

Beklagar sorgen!!!
Fång är fruktansvärt,fick ju själv ta bort min Greace för nån vecka sen i just fång.

Stor tröstekram

Beklagar!

Beklagar
Usch vad sorgligt, beklagar verkligen!
Beklagar er förlust.
Beklagar förlusten. Inte lätt med sorgen när man är liten heller..

Beklagar.
#14. Eller också är det lättare när man är liten. Barn ser saker naturligt bara man förklarar. Hos oss tror jag barnen tar djurs död bättre än vad jag själv gör.

Åhh, jag blir alldeles tårögd. Går själv har och saknar min pålla som bara har flyttat till nya ägare… men hon är ju i alla fall i livet..
!
Det är sååå jobbigt när barn är inblandade.

Beklagar förlusten

Hej och tack alla ni för er omtanke.
Vi saknar henne otroligt, men både vi och vår lilltjej vet att vi gjort rätt, vi hade ingen annan utväg, lilltjejen har fått bearbeta detta sedan det blev klart att vår Gonda skulle få somna in och det har varit några svåra dagar, men hon är förnuftig och förstår att vi var tvungna, men det gör ju inte mindre ont för det, tyvärr.
Beklagar jättemycket. Lider med er!

Beklagar er förlust!

Beklagar er förlust :::

Nej inte ni också…Beklagar verkligen denna förlust av detta fina sto..
Ge lilltjejen en kram från mej, vet allt för väl nu vad du/ni går igenom när barnen blir så ledsna när deras älsklingsdjur försvinner…
Tröstkramar till er alla från mej…
Beklagar er förlust!!
Beklagar er förlust och skickar tröstkramar till er, vet allt för väl vad ni går igenom.
Beklagar!
Beklagar
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Vad tråkigt, fy för fång.

Beklagar er sorg

Beklagar förlusten över ett fint sto.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se