Godmorgon den 28 november
God morgon alla!
Här är det lika grått som vanligt, jag väcktes i morse strax före klockan 6 av de vackra orden från min 2 åring, mamma mamma det är bajs….. Det är härligt med barn.
Idag så ska jag försöka med helrengöring av hästarna och kanske en liten sväng med vagnen.
Ha en bra dag!!
Godförmiddag !
Idag blir det först att morsa på pållarna i nya stallet, sedan blir det en kär tradition GLOBEN
. Synd bara man inte har en massa pengar att shoppa för.
Hoppas ni andra får en riktigt bra dag

Idag har jag kört en sväng för att träna inför hantverksjulen då vi ska köra vagn. Muller är jättepigg på att dra nu när vi har gjort ett så långt uppehåll. Vi passade på att köra hem vagnen så att vi kunde spruta i lite smörjfett i hjulen också.
#0 Anna-Karin ditt inlägg fick mig att tänka på när min Mellersta just hade lärt sig att plocka av sig blöjan nästan två år gammal.
Hon kommer springande in till oss när vi sitter i vardagsrummet, (jag och barnens faster Lotta), med blöjan i handen.
Hon kutar fram till Lotta, dänger ner blöjan i hennes knä och skriker:
"-LOTTA KOLLA, KOLLA - JAG HAR BAJSAT!"
2# Ha ha ha, det har faktiskt inte hänt här än…….. Det hinner gå så många tankar genom huvudet när man hör meningen, Mamma det är bajs, Vart är den stora frågan och man studsar verkligen ur sängen när man hör det och börjar leta för han har också lärt sig att ta av blöjan så fort det är något i den.
Dom är bra roliga, dom håller en verkligen på tårna.

God kväll!
Har slöat hela dagen, tog vaccin mot svininfluensan igår så vaknade med huvvärk och en stel arm. Huvydvärken botades med en tablett och armen känns bättre och bättre. Har kört Fiona en runda, hennes favvo galoppväg =) Ska försöka klippa henne i morgon igen, pälsen växer för fort!! Har gjort stallet och kikat på Robinson nu ikväll och snart ska jag sova.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg