Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 26-efterlysningar
Läst 399 ggr
Midlingur
0

Skjuts till/från Hallands Väderö

Söker någon som ska ha sin hingst på Hallands Väderö nästa år som kan tänka sig att hämta och lämna mig och min unghingst (1 år då) mellan Bjuv och Åstorp. Ser helst att det är samma person som hämtar och lämnar oss. Har du ändå vägarna förbi oss och vill ha 400:-/turen i extrapengar så hör av dig!

Midlingur
0

**DET HAR LÖST SIG!
**

kacka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis!  Det är ett "häftigt" bete!!!

moa
0

När behöver man ringa och boka plats?
Vill så gärna ha min vallack där :)

Milla
0

du ringer i april det räcker, hm tror att jag blir tvungen att släppa iväg mina i år igen. Ordnade bete här i närheten men det blir inget med det. Kommer att hämta hem dom till höstpremierinen igen.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Midlingur
0

#3 Är betet öppet för valacker? Jag trodde det var ett hingstbete…?

#4 Vad tråkigt att det inte blev något med betet Milla, det verkade ju så bra…

moa
0

#5 Jag har ingen aning… Har frågat här några gånger innan och då var det inga problem.. Får väl ringa och höra sen.

Milla
0

#5 ja det var tråkigt men det var nog bäst att det inte blev där i allafall.

som det ser ut nu så åker 3 killar här ifrån och dom kommer ev hem igen till premieringen i höst, tror nog man kan lämna valack där. Tror det beror lite på hur många som ska lämna

Midlingur
0

#7 Kul, då ses vi på hingstsläppet Milla! Släpper Hilfiger och eventuellt en hingst till *lite hemlighetsfull*

Milla
0

har du köpt en till??? så spännande

Midlingur
0

#9 Eventuellt så kommer jag att göra det… Oskyldig Har fått ett erbjudande om en unghingst på 1,5 år. Inget för utställning, men däremot kanske för körning… Blir det inte han så blir det kanske en annan, har funderat på att slänga upp en annons här på iFokus.

Milla
0

aha skoj, då håller jag tummarna för dig

Emma-Andersson
0

#10 om det inte blir nåt med den andra så kan du få köpa min Frans, går och velar fram och tillbaka om jag ska sälaj eller inte och blir han inte såld så får han gå på väderön tills i höst och då har det kanske löst sig med sällskap och så men du är välkommen om du är intresserad

Midlingur
0

#10 Det lät intressant! Du kan väl skicka ett mail här på iFokus och berätta mer om honom?