Så stolt
Hej
vill bara dela med mig om veckans händelser. I tisdags var smålänningen ute o gjorde ett repotage om min shettis Timotej. Jag o Timsan körde igår på Älmhult julskyltning runt på barn, timsan va så fin i sitt julpynt o barnen älskade henne. Timsan stormtrivdes av alla barn som kelade med henne och hon älskar ju o dra vagn!
Vi ska även köra runt o leverera julklappar på julafton o de verkar bli populärt.
Vill bara säga hur stolt jag är över min tappra shetlandsponny. Och vilken underbar ras detta är.
Grattis till din fina shettis! Roligt att hon uppmärksammats!
Så fina ni är! 

Vad härligt att höra när det går bra och när man riktigt känner att ponnyerna gör sitt bästa för en, så fina ni är på kortet. Finns artikeln med på nätet? Skulle vara så kul att läsa.
Vi ska också dra vagn på hantverksjulen på lördag, eventuellt också söndag om vädret tillåter. Ser fram emot att få julpynta både häst och vagn, ska sätta en julklappsäck bak på vagnen och dekorera med guldgul halm. Nu låter det som om jag ska klä ut oss till julgran, men det ska bara på ett rött däckelunderlägg, liten tomteluva och en gammaldags bjällerkrans om jag hittar den.
Tyvärr finns de inte o läsa på internet:(
3# e så himla roligt med förberedelserna innan man ska ge sig ut ska se om jag hittar en bild på min pyntade vagn men får bli imorgon då jag inte e hemma för tillfället.
1#2# Tack:)

Så fina ni är! Vad kul att ni blir så uppmärksammade! 

Vilken Julstämning det blev! Låter mysigt värre! Och riktigt kul att ni uppmärksammas i tidningen! Lycka till även på Julafton!

Ser verkligen jätte mysigt ut och du har en väldigt fin o duktig häst.
Vilken glädje för barnen .

Ser super mysigt ut, ni är så fina! Vad underbart att ni sprider sådan julstämming och glädje! Lycka till på julafton :)
Fina ni är!