Hemsida
Ja då har jag gett mig på att göra hemsida, inget lyx men det funkar för mig. Titta gärna in o säg vad ni tycker, något ni saknar eller tycker är dåligt?
Skriv gärna en rad i gästboken oxå
!
Tänk på att allt inte är färdigt…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
putt
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
putt igen
kul att få flera besökare…

Hej! Tycker det är en trevlig sida! Fina ston, roliga färger på 2 av dem! Det jag kan sakna är att se vart i landet ni håller till, vilken stad. Telnr stog på första sidan, men vill gärna veta oxå ungefär vart ni är.
Sen tycker jag det är lite kul under "väntande föl" att se bilder på båda föräldrarna. Bra jobbat! Kul med dag som som är uppdaterad!
Jag får inte ens upp sidan, det blir en ruta bara från 123minsida som säger att sidan inte finns.
#4 Hon har nyss flyttat och har inte fått tillgång till bredband än, så den kommer nog ut snart igen!