Gosmorgon 3/12 2009
Jag tycker minsann att det är kallt idag också, trots att det är i skåne.
Idag ska jag försöka få tag på veterinären, James beter sig konstigt och både jag och mamma börjar bli lite oroliga för honom.
Hoppas ni har en underbar vinterdag!
lurvponnyn.vimeddjur.se

Morrn!!!
Fy idag är det riktigt kallt o jag fryser redan innan jag ens kommit ut. Stel i hela kroppen är jag efter att ha suttit i bilen hela dagen igår o hämtat häst. Jag kan säga att jag nackar den som ber mig köra häst det närmsta halvåret. Idag blir det stallpyssel hela förmiddagen. Ska släppa ihop Maricas nya pålla med de andra i lösfriften. I eftermiddag blir det en sväng till syrran o snygg till naglarna. Annars inga planer för idag.
Ha en bra dag i kylan gott folk!!!

Godmorgon. Nu sitter den mellersta och den största på skolbussen. Och den minsta och jag ska äta en god frukost, sen ska jag försöka köra muller en sväng innan det blir dåligt väder.
Tyvärr ser det ut som om det kommer att bli rusk och regn på lördag då vi har planerat ponnyridningen, men vi får isåfall hoppas på uppehållsväder på söndag istället och ha det då. Ingen riktig julmarknad utan häst och vagn med bjällerkrans.
#0 Hoppas det inte är något och att han blir okej igen. Lycka till.

God morgon!
Bitande kallt och frysgrader, härligt att slippa regn och lera, hästarna njuter verkligen av det.
På dagens schema står det städning och fönsterputs och byta gardiner, finns en del små saker som måste göras, som alltid.
#0 Lycka till med James, hoppas det inte är något allvarligt.
Ha det gott!!
God morgon!
Här är det också kallt, inatt var det 12 minus grader men i morse så hade vi bara 5 minus och det kommer ner något som verkar vara regn? Idag så ska jag putsa på min nya Vario sele. Det ska bli jättekul att få börja använda den till lilla Chippen nu när han ska köras in.
#0 jag hoppas att det inte är något allvarligt med din pålle. Lycka till!
God morgon!
Sitter framför datorn med min nye lille bebis brevid mig.
Fick en liten son den 27/11 som heter Simon. Stora syster Matilda är väldigt stolt över sin lillebror. Jag och Matilda var så jätte säkra på att det skulle bli en tjej, men ut kom det en Simon i stället.
I eftermiddag tänkte jag att vi ska baka pepparkakor och kanske lite ischoklad.
Ha det gott!

#5 Gudars skymning vilken liten godbit! Stort grattis till denna fina lilla julklapp! Det saknar jag emellanåt, att snusa på en liten nyfödd bebis. En så härlig liten kille
Inte har vi kommit iväg på någon körtur ännu, jag väntar inomhus vid datan så länge på telefonsamtal från barnmottagningen.

#5 Grattis till den lilla! Tänka sig att det bara var ( snart ) 11 månader Benjamin var så liten. Gudars så fort tiden går. Och härligt pigg verkar du vara. 

#5: Grattis till en fin liten kille! 

#0 Hoppas verkligen inte att det är någon fara med James , håller tummarna för att det inte är något allvarligt.
#5 Grattis till sonen , bättre julklapp kan man ju inte få :-)
Idag har jag mest suttit i telefon ;-) , är så roligt när folk ringer som har köpt häst av en och man får lite information om hur det går och så , det är ju så lätt att komma in på att prata om annat *ler*
Idag hade jag tänkt se om det går att lösahoppa i paddocken igen , har ju inte kunnat då det har varit fruset och stenhårt i paddocken
#5 Stort grattis!
#5 Grattis till Simon!
Ge Harry en kram i från mej 
Delad glädje är dubbel glädje :)
#5 Grattis till lille Simon!
Här har dagen varit skräp förutom det fina vädret. Började stressigt med läkartid och så iväg och chippa. När jag kommer hem har kylen lagt av så det var varmt i den och en hel del av det jag handlade igår var förstört. Så nu har vi varit och köpt ny kyl och det var dom Julklapparna det
Och nu blev det en svart kyl så när frysen pajar (vilket den lär göra rätt snart då den varit knäpp ett tag) så får det bli samma märke och färg som kylen så det matchar
Så nu ska det som kunde räddas snart plockas in och så ska jag bara softa resten av kvällen.
Amor vincit omnia 
#11 harry tyckte Simon var en knepig varelse när han fick hälsa på han
Glömde ju att tacka! Tack