God Morgon lördagen 5 december
God morron! Har inte sovit speciellt bra pga den infektionen jag haft, har kommit tillbaka . Så det blir att fixa tid hos dr igen
Man blir bara så trött….ibland är det som f-n är efter en ,och allt bara går fel! Men man får väl tänka positivt och snart kommer ju tomten så….
Sissel och Diva var förresten med i Lokaltidningen (över Svalöv) och det skrevs om agility, såklart, men faktiskt så skrevs det om shetlandssällskapet och deras bruksdagar lite också ,så det blev en liten släng av PR för vår förening denna gången!!! Vädret är lika trist som jag idag så , det får bli lite pyssel inomhus idag. Ha en trevlig lördag allihop!!
god morgon, vad härligt att det skrivs lite i tidningana om de små hästarna o deras aktiviteter.
håller med om trist väder o här kom leran tillbaka i dag

Godmiddag.
Det ska bli kul att köra vagn i morgon. Men hade jag haft dragkrok på bilen så hade jag åkt idag också.
Julmarknaden är på plats på Två Skyttlar, och där finns massor med jättehärliga fina små asfaltsvägar att köra på såg jag i morse när jag ställde dit vagnen. En liten kratta, spade och kvast har inhandlats i leksaksaffären att ha med på vagnen så blir det lätt att plocka upp spår efter ponnyerna också.
Jag kan rekommendera att besöka Jul på Två Skyttlar någon gång, det är massor med hantverkare och utställare. Perfekt att fynda fina julklappar där.
#2 Vad kul att du ska köra på julmarknaden med dina ponnys. Ifjor hade jag en av mina på "Anna dagen" här i Kågeröd, men iår ville ingen hålla i det , så det blev ingen julmarknad eller ponnyridning
så det är kul att läsa att inte alla är så tråkiga som här i Kågeröd….lycka till i morgon!