God Morgon 9 december
Usch vilken morgon!!! Vaknade kl 0430 av att det knackade på ytterdörren!! Jag blev ju helt klart rädd för jag bor ju sjölv här med Sissel och med tanke på alla idioter som går lösa så… Och det blev att ringa Sissels pappa som kom i190 och trots den korta tiden så var här ingen….nu hör det till saken att flera av grannarna har varit med om liknade saker + att någon står i trädgården tex och tiittar in i husen, så nu är alla på vakt för det hela börjar ju bli obehagligt!!!!! Att man inte kan få vara i fred ens ute på landet…..Var också och besökte doktorn igen…ser ut att bli ny operation
Annas inget nytt eller kul
Ha det bra sålänge allihop.
#0 Otäckt! Skaffa slagträ eller dylikt..
, man känner sig lite tryggare då.
Go eftermiddag!
Nu är det ett bra tag sen sist jag skrev här, lite har hänt men inte så väldans egentligen. Vädret kan ju få vem som helst deprimerad , visst vi har lite vitt på backen och is men det är runt nollan o duggregnar lite nu o då = mer is…
Är så less..
Har iaf tömkört Zdeno idag och man blir lika glad av att jobba med honom som alltid, Tilia är som sagt hemkommen och väntar just nu i stallet för att torka fossingarna lite, ska snart gå ut o verka henne.Sen ska jag iväg på bassängträningen så var denna dag slut med..Ikväll är det bonde o oskyldigt dömd som gäller…
Ha en bra ruggig dag alla!