Go kväll 10 december
Usch här har det varit trist och grått hela dagen, och jag blev sen hem idag vilket betydde att jag fick mocka i 190 för det stod ett helt gäng med sura shettisar + Emil och Lukas som muttrade i regnet….Och hur kul blev det när alla skulle först igenom grinden( och jag var själv också såklart) Imitt nästa liv ska jag be om fler armar för det finns det behov för !!! Nåja in kom dom och populärt det var att få komma in till en box full med guldgul halm, fint hö och lite god mat+ lite country and western på radion
Jag har även fått ny tid för operation …lördag NICE!!! Ha en bra kväll allihop!

Fler armar är du inte ensam om att vilja ha! och jag har "bara" tre stycken hästar som vill åt olika håll, gå olika snabbt…
En ny operation? Hoppas den går bra i alla fall. Kan inte vara lätt för er nu, tänker på er! Synd att vi inte bodde närmare så kunde jag hjälp till med det jag kunnat!
Ha de gott, kram!

Med 9 pållar har man alltid för få armar, så i mitt nästa liv ska jag oxå önska mig fler.
Idag har det varit uppehåll här, helt otroligt. Idag vart det stallpyssel hela förmiddagen o städ i kväll. Nu ska jag sova så jag orkar upp o tvätta imorgon kl 7. Ska på begravning oxå.