Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 572 ggr
[lindatornerup]
0

God eftermiddag 12 december

Usch i natt var det så dags igen, grannen fick "besök" av idioten som knackar på husen på nätterna , och även , som i natt ,står och glor in igenom fönstren! Så polisen är inkopplad och hundparullen står redo att komma nästa gång…det är så obehagligt och jag kan inte sova, för man är på helspänn hela tiden, och man tänker ju inte bara på Sissel och sig själv , utan även på mina pållar i stallet…….Så jag har fått skjuta på min operation tills jag har någon som kan stanna här på natten, vill inte lämna gården utan att här är folk! Hoppas alla ni andra slipper uppleva detta, man är inte så tuff , när det är becksvart ute och man är ensam hemma OCH det knackar på dörren mitt i natten, och när man kollar så ser man bara en skugga…. Får väl skaffa mej en stor dreglande best som man bara kan öppna dörren och släppa ut…en i julklapp kanske.

Fiona
0

#0 Nämen gud vad obehagligt :S vart i landet bor ni ?

God em!

Kom up ur sängen vid 10.30 och fixade lita allt möjligt, tömkörde sedan Dodde och sen var det dax för käk. Bråkade med päronen så har inge lust att köra Fiona nu, är vrål förbannad så då blir det bara dumt. Kvällen spenderas med en kompis framför TVn!

Ha en bra dag

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[lindatornerup]
0

Vi bor i Nordvästra skåne, nära Svalöv…inget att rekommendera fnRynkar på näsan

polgara
0

#0 Du kan få låna min best, hon markerar så fort det rör sig utanför. Obehagligt är det iaf.

Idag har jag haft fullt upp i stallet o dessutom varit i Ullared o handlat lite julklappar, nu är det nästan klart, bara storegrabben kvar att hitta nått till. Magnus kanske oxå behöver ha en julklapp.

Nu ska jag iaf slänga mig i sängen o kolla på en film eller nått.

[lindatornerup]
0

Hade mer en gärna lånat besten din…och så fort det hade rört sig ute så hade jag öppnat dörren så besten fick göra upp med idiotenSkrattandeAlla grannarna är på helspänn , så förhoppningsvis åker han fast snart