Fodermorötter finns vart ????
Jag letar efter någonstans norr om Stockholm där de säljer fodermorötter men har inte hittat någonstans än, någon som vet något ställer eller har något tips ??? Tack på förhand.

JAG HÄNGER PÅ OCH FRÅGAR SAMMA SAK!!! 
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

PUTT

Tidigare har dom sålt varannan vecka på parkeringen vid Täby galopp, tidiga mornar en dag i veckan. Kan kolla om dom fortfarande kommer dit.

Hur långt norr om Stockholm…? Vid tågstationen i Ockelbo står dom varannan helg tror jag och säljer potatis och fodermorötter.

Min bror säljer fodermorötter!
Anjou´s Potatis & Grönsaker, Roslagsbro, Norrtälje. Detta ligger ca 2mil norr om Norrtälje. 25kg = 50kr
0176 - 27 31 98

Åh tack ska ringa honom, vi bor i Upplands-väsby men Norrtälje ligger inte så långt bort och inte Täby galopp heller så jag får kolla dessa Ockelbo vet jag faktiskt inte vart det ligger geografi har aldrig varit min starka sida.

Solvalla brukar ha på Tisdagar.

åh va bra Solvalla ligger också nära, nu har jag flera bra alternativ där jag kan få tag på morötter.
Wiromin säljer torkade morötter, lösvikt eller per säck (15 kg).
Jag använder mig av detta alternativ och är helnöjd 

Finns de att få tag på fler ställen, eller kan man beställa därifrån, eller vart ligger denna butik kan vara bra och veta så många ställen som möjligt.
Vi hämtar morötter i Danderyd.

#10 Torkade morötter säljs på Täby Stall o foder som ligger på Täby Galopp. Det kostar en dryg 100-lapp för 2 kilo. Man ger bara typ en halv dl.
Det är ett jättebra alternativ då de håller längre än vanliga morötter som antingen fryser o måste kastas eller blir mjuka o äckliga i värmen. Hästarna älskar det!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

här i skåne betalar vi 20kr för en 25kilos säck morötter.
Jag köper morötter från Anjous 2 mil norr om Norrtälje. Bra kvalité & pris och mycket trevlig personal.
#13 Jag betalar 30:- ;)