Spelberoende, igen...
Eftersom jag fastnat på BITCH för länge sen och inte orkar sitta med det fn, så har jag halkat in på king.com och börjat titta lite. Där hittade jag ett spel som heter "Silver Screen" och nu är jag så fast som man bara kan bli. Attans!
Men kul är det och en massa dyrbar tid försvinner… Karaktä att låta bli? Knappast.
http://www.king.com/ är adressen om ngn är intresserad av testa.
Man måste bli medlem, som inte kostar ngt. Och de tjatar om i tid o otid om att man borde betala för att bli "guldmedlem" (vilket jag vill bli vid tillfälle så jag får fler banor på vissa spel), men man måste absolut inte bli det om man inte vill. det går att spela det mesta ändå.
Have fun!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Börja lirar WOW istället!

Det kostar ju pengar! Om det inte hade kostat så mkt lovar jag att jag hade spelat det, det verkar hur kul som helst.
/Cattis
nja.. massa pengar… 120:- i månaden kostar det… det är knappt två pilsner på krogen.

Näe, men det blir mkt på ett år…
/Cattis
Cattis… Du får sluta med Coca-Colan istället.

#6 Är du galen?!! :-)
Faktum är att jag har dragit ner på det. Har druckit tre små flaskor på hela veckan. det du. I vanliga fall går det ner minst en stor per dag. Abstinensen var svår de första dagarna, men det är det värt.
Fast jag har ändå inte råd att spela WOW som det är nu. :p
/Cattis

Håller fortfarande på med BITCH men sitter fast på bana 3106 och där har jag varit i över en månad…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!