Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 644 ggr
JMax
0

God Morgon 2007-01-17

God Morgon!

Ska iväg och tvätta bilen nu och så vidare med den till verkstan.

Givetvis har jag försovit mig…Det var så skönt att sova i ett varm rum igen så jag bara snusade vidare när klockan ringde…

Ha en bra dag allesammans!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

cinna
0

Go'morron!

Superduperjättepigg!! - NOT. Minstingen har hostat sig genom hela natten. Hade en lugn period mellan 24 och 3.30. Stackars litenLedsen. Vi somnade om vid 4.30 och blev väckta av maken vid 6-tiden när han kom hem. Snacka om att jag känner mig mer tom i bollen än vanligtOskyldig. Inga planer alls idag, ska bara ligga lågt och hoppas att damen ifråga sover middag…

Charlotte-J
0

God morgon!

Här ska jag fortsätta att utställningsträna några pållar idag. Sen ska jag gå på jakt efter grejor som bytte adress i stormen.

Amor vincit omnia Kyss

ThiffannyJ
0

God morgon! Har precis börjat jobba, alla system ligger nere. Morr, vet inte om det kanske har med stormen att göra, ibland funkar det och ibland inte. Ska ägna dagen till vållande seminarie i 7 timmar. Ska bli intressant!

Hästarna hemma ser jag nu mer endast kvällstid Fundersam I helgen ska jag dock tillbringa i stallet om jag håller mig frisk, har ont i huvudet och hostar och nyser när som….

Ha en bra dag allihopa!!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Daladis
0

God morgon! Här är vi också förkylda.. Trist! Började med minstingen i lördags, igår fick 5-åringen feber och hosta och på em. fick jag ont i halsen och känner mig risig. Ha en bra dag alla! //Erica

susanne-s
0

Här är allt bra, VABAR ff. sonen har nässelutslag på hela kroppen inkl i ansiktet, försöker nu få tag på läkare, Tavegylet är slut…
Annars allt bra, minusgrader och molnigt

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Väckarklockan ringde när jag skulle upp, men den lyckades jag stänga av i sömnen. Tredje dagen i skolan den här terminen och redan har jag hunnit försova mig Fundersam

moa
0

God morgon!

Jag ska plugga hela dagen Ledsen Dötrist. Ska förhoppningsvis hinna köra en sväng på eftermiddagen sedan.

Cattis
0

God morgon!

Idag svarade Maggan i telefonen när jag ringde, så jag och Tilde fick sällskap till stallet och morgonfodringen av en sömndrucken Maggan som var sådär gulligt sömnrufsig i håret. Räcka ut tungan
Inget kaffe hann hon få i sig innan vi åkte heller, så jag antar att hon sitter och hinkar i sig i detta ögonblick.

Tack för sällskapet iaf, samma tid gäller i morgon… Jag kan ta med en hårborste i bilen. :-)

Tilde är fortfarande geggig i sitt öga och får lov att vara hemma. Hon somnade som en stock då vi kom hem nu. Inte vidare pigg eftersom hon var vaken mellan 00-05 i natt/morse. Så vem vet, jag kanske får ta en liten tupplur sen jag med.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

maggan
0

God morgon! En mycket skön morgon i stallet med Tilde och hennes mammaPenga mun. I morgon bitti ska jag vara vaken, nyfriserad och ihälld två koppar kaffe. Tack för skjutsen!!!!

Annette
0

Äntligen är jag utsläppt från isoleringscellen. Bredbandet är lagat igen. Vi var bara utan i två dagar, men i måndaga hade jag sådan abstinens, så jag var tvungen att uppsöka biblioteket för en surfstund.

bonde
0

God middag! Glad 

Vad skönt det är när man klarat av dagens alla måsten (mocka, diska, städa) redan på förmiddan, vilket jag gjort idag. Nu ska jag bara slappa hela dan…

Milla
0

God middag!

Idag har jag inte gjort så mycket nytta utan mer försökt bli 100% klok på Riktlinjerna för årets premiering.

I kväll ska vi på föräldra möte i Idas klass, så förhoppningsvis blir det ett slut på all mobbing nu!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-Aveback
0

#12: Lycka till på föräldramötet! Hoppas att alla de vuxna nu tar sitt ansvar och pratar med sina barn.

RebeckaSvensson
0

#12 Vill också önska er lycka till på mötet!

Milla
0

Tack så mycket! Det gick rätt så bra när jag hade avreagerat mig, inte alls konstigt att ungarna gör som dom gör när föräldrarna inte inser allvaret.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaSvensson
0

#15 Brukar tyvärr vara det som är det stora problemet egentligen.