Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 694 ggr
[Billan]
0

God Morgon 19/12-09

God morgon från ett vinterkallt Falun. Här har vi -22 grader nu. Ska snart sluta mitt nattpass och hem för att släppa ut mina pållar innan sängen väntar.

Jag gillar vintern med kyla och snö, men detta är i mesta laget.

Ha en bra dag alla.

HeidiH
0

God morgon! Här utanför jönköping är det 15 grader kallt, solen klättrar satka uppåt, är så otroligt vackert! vattnet frös redan för ett par dagar sendan, så nu kan det gott vara kallt!

Fick igår låna en loksele att prova på min lilltjej, hoppas den passar. Tror tyvärr den är stor då den eg är till russ, och är inte ställbar nåt alls. Åkt lite pulka bakom henne och då skulle loksele vara såå mkt bättre!

zettan
0

God morgon

En underbar dag ser de ut att bli. Snön ligger så fint på backen och solen lyser. Men de är -14 grader här. De blir till att ta på sig väldigt varmt idag. De blir en sväng till stallet om en stund. Gosa på tjejerna och mocka. Pappa ska me och sätta upp den efterlängtade dörren till stallet Cool. De är underbart med denna snö. Man slipper all lera och smutsiga hästar.

Ha en bra dag alla

runas
0

God förmiddag!

ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka mitt bredband, vilket krig jag haft med telia! Bara telefon tog 4 1/2 vecka och sen ytterligare 2 för bredbandet. Men nu jäklar(ursäkta) är jag tillbaka, har saknat forumet o att surfa runt.

Kallt o massor av snö, tur man har eltunna åt hästarna, saknar inte att hacka is. Allt börjar så smått att komma i ordning m stall o så, Doris har äntligen börjat få lite mage, nästa vecka är hon halv vägs, spännande!

Ha det gott vänner!!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Caspianowner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser det ut nu. En bild jag tog nu i morse 08.50.

Vindstilla, Torr och fin luft, -14.

Dehlfimia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Här har vi haft solsken o  -6 grader och snön är kvar. vindstilla och riktigt skönt väder hela eftermiddagen ,passade på med kameran på hästarna ,man vet aldrig hur länge snön är kvar här  . Stallet är färdig mockat o ska snart ta in hingstarna och dom store halvbloden ,strödde även in extra halm till stona i lösdriften .

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Johanna-Granberg
0

#3 Välkommen tillbaka !!!!!!!

Anna-karinS
0

Go kväll, här i rosshyttan hade vi -23,5 grader i morse när vi skulle iväg på löshoppning. Det var jätte roligt och gav verkligen mersmak. Nu har vi - 15,5 grader och snöfall. Nu är det verkligen vinter!!

[Billan]
0

# 3

Säger också välkommen tillbaka, har väntat på dig.

Hur var din hemside adress ?

tappat den.

runas
0

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//