God morgon 20 december 2009
Morrn morrn ..
Jag sitter och väntar på hovslagarn som är lite sen , men så snöar det också så kan så vara att det tar lite längre tid att köra :-)
Det är sista gången hon kommer hit nu på ett tag då hon ska ha barn igen , jag hoppas att hon verkligen kommer tillbaka snabbt igen *S* fast jag måste hitta någon annan tillfälligt som är lika bra som hon och duktig med våra hästar.
Ha en trevlig dag i dag och stressa lugnt med julen ;-)
Morning morning :)

God morgon!
Precis uppkommen ,fick en lång sovmorgon idag. Står städa o tvätta på agendan idag. Mannen ska fortsätta med huset.
Ha en bra dag alla!

Morrn morrn
Här blir de mest hästpyssel idag. Gårdagen bestod av städning och tvätt hela dagen. Idag måste dock tvätten vikas. Men tänkte ta mig en promenad med några av hästarna. Får se vilka de är som får komma på prommenad idag.
Ha en bra dag alla

Godmiddag. Sitter lite sysslolös just nu för ytterst ovanlighetens skull. Jättetrött då jag var vaken mycket i natt pga att min 8åring har kräkts hela natten. Typiskt man ska åka på sånt såhär strax innan jul, hoppas det beror på nåt hon inte tål. Men humöret blir ju snabbt bra igen när man kommer ut till glada och pigga hästar på morgonen som står och mumsar hö och som gnäggar när man kommer. Med istappar i skägget och lite snö uppå ryggen, så söta så.
God middag!
Fortfarande sjuk som bara f-n. Djävulskt ont i halsen och så hostar jag så jag har lyckats hosta sönder rösten. Imorgon blir det till att pallra sig iväg till Vårdcentralen då det är 1 vecka på tisdag sen jag blev sjuk och det verkar inte vilja ge sig. Och så vetskapen om allt man "måste" göra innan Julafton gör ju att man blir väldigt stressad!
Hästarna mår toppen i kylan och brallar runt som tokar. Det är väl möjligen dotterns "Porslinshäst" (som vi kallar henne då hon fryser redan i augusti) som inte uppskattar vädret.
Ha en bra dag allihop!
Amor vincit omnia