Vacker 1 årshingst!
Då vår 1 årshingst helt plötsligt blev själv i hagen så har vi beslutat oss för att sälja även honom till någon där han kan få fortsätta vara hingst och ha en kompis i hagen. Vi tror att han kan vara ett "ämne" att satsa på!! Han är väldigt välutvecklad för att bara vara 1 år.
Han är e: Rossmons Jackmani (SUCH, flerfaldig Champion, GI premierad) U: Ivette v.St Dijkzicht ( GI Premierad, Blivit BIR 2 ggr, Res. BIR 1 ggr, Bästa Veteran 2 ggr, Championsto 2 ggr, BIS 2 ggr med upp till 43 p och allt detta på endast 6 utställningar och alla i år. Av dessa är 3 st Lokala och 3 st i SSS regi)
Pris: 7000:-
Amor vincit omnia 
Puttar igen då annonsen åker ner så fort!
Amor vincit omnia 
Putt!
Amor vincit omnia 
Putt igen!
Amor vincit omnia 
Putt igen!
Sparris söker fortfarande ett nytt hem där han ev. kan matchas fram till hingstvisning. Han är absolut värd att spara som hingst! Bilder kan mailas vid seriöst intresse!
Maila gärna på: kryddgarden@telia.com
Amor vincit omnia 
Putt!!
Amor vincit omnia 
Kan gå ner lite i pris vid snabb affär!
Amor vincit omnia 
Puttar då han fortfarande finns kvar och söker nytt hem!!
Amor vincit omnia 
Putt!!
Amor vincit omnia 
Nu måste han verkligen säljas så jag kan gå ner en del i pris. Vet inte heller om han håller sig inom måttet så det är också en orsak till att jag sänker priset rejält. 4500:-
Amor vincit omnia 
Putt!
Amor vincit omnia 
Du är inte intresserad av att låna ut honom på foder? (Bor i Mantorp)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#13 Skicka mig ett PM.
Amor vincit omnia 
Putt!
Amor vincit omnia 
Inte aktuell längre. Vi avvaktar till våren innan vi bestämmer om vi ska sälja honom.
Amor vincit omnia