Favo rass?
Vilken rass tycker ni är bäst? Själv tycker jag shetisar 

Shettisar & araber

Förutom shettisar gillar jag Morganhästar starkt :)

Shetlandsponnyer och islandshästar!
Shettis står överst på listan, men nordsvensk och vbl travare gillar jag oxå
Här är det shettisar och PRE för hela slanten.

Den (norska) kallblodiga travaren ligger mej varmt om hjärtat och även varmblod som jag tidigare var uppfödare av.
Numera är det ju shetlandsponny för hela slanten.
Sen finns det en hel del vackra hästar, men som jag inte direkt önskar att jag hade ;-)
Antar att dom flesta här har shetlandsponny som nummer ett, och jag är en av dom. :P
Shettisen ligger naturligtvis överst på listan. Morgan-rasen har jag alltid varit nyfiken på, gillar uppsynen på dom =) Fullblod är också en favorit.
*dubbelt*

Shettisen givetvis o araber som jag födde upp tidigare

Shetland förstås, men sen kommer Koniken !

Shettisar (såklart) men islänningar och welsh mountain ligger mig också varmt om hjärtat :)

Shettisar ligger mig varmast men det var inte så länge sedan jag enbart hade halvblod ,har två egna uppfödningar kvar.

Shettisar o gottlandsruss
Islandshästar och shettisar :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Ja så klart ligger shettland överst på listan, men alla raser har ju någonting som gör de till vad de är (hoppas ni fattar vad jag menar)

Shettis och bruksnordis.
Minishetland och sen standars shettis!!!!!!Och sedan är det bruksnodis och fjording har ju två sådana fina grabbar hemma

Shetland är favvis!
Kan tänka mig att bli med arab igen (haft ett gäng - underbara hästar) och har även haft tankar på Welsh Mountain till och från…
Gotlandsruss och shetlandsponny i nämd ordning

Shetland & arab
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Shetland står överst på listan. Men hade gärna velat ha en Tinker bland mina shettisar oxå.
Shetland och sedan skulle jag kunna tänka mig gotlandsruss!!
shetland (självklart)
islänning har jag också och kommer antagligen alltid ha, men friesern står högt på listan… en sån snygging bland mina svarta shettisar skulle inte vara fel.
Islandshästar och alla stora och ståtliga varmblod ;D
Shetlandsponnyn är mer som ögongodis =)
Shetlandsponny och nordsvensk ligger varmt om hjärtat! :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.