En annorlunda släde *bild*
Vilka härliga bilder, en sån släde som de hade på fjordingarna hade jag för en herrans massa år sedan till halvbloden . Tror de användes förr till typ kapplöpning är inte säker men hörde nått sånt nån gång. Den stora fuxen var fin påminner en del om svägerskans Noriker.

Vilken härlig tillställning och underbara bilder!!
0# Såg den där igår, helkul!
Missade ju bilden innan på den lile med fotöljen haha vilken syn en sån släde vill jag me ha

Killen med shettis sitter som en kung.
Bara chipspåsen som fattas…
Härliga bilder. Vacker häst i bild 23,
Bilderna nr. 5,16 och 52 är på en bekant till oss och hans ardenner sto, han har samlat på sig en hel uppsjö av gamla vagnar och dylikt. Han har hela loftet på stallet fullt med grejer som såmaskiner för häst vagnar av olika dess slag, harvar mm.
Tänk om det fanns sådana grejer för shettisar 
Kallblodstaravaren med lyktan i ansiktet är Rimfrost i körsekionen Eskilstuna, en "klubbkompis" till mig. En maffig häst 

Vilka härliga bilder - och vilken folkfest! 

Fåtöljsläden var ju snygg!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kolla in på bild 33, vilket steg:
Blev lite kär i hästen med lyktan vilken utstrålning
Bild 39 är oxå häftig
Härliga bilder!
Vilka härliga bilder, speciellt shettisen
underbar. Hästen med lyktan var ju ursnygg
Underbara bilder! Nr 18-19 - bästa vinterpälsen? 
. Härligt!!
Urläckra bilder och shettis ekipaget var ju klockrent! Kände även igen en bekant som var me med sin ardenner, ser iaf ut som dom bilderna 12, 45 o 50.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Så härligt det såg ut.
Lite sugen blir man ju på att skaffa fram en kappsläde och köra med en av dom stora pojkarna. Drömmen vore ju att hitta en kappsläde passande till ponnyerna, men det är väl något orealistiskt kanske..
Härliga bilder!
Shettisens släde var ju riktigt häftig, man kanske skulle bygga sig en släde…
jag har en släde, modell hemmapul, nu kanske man vågar sig ut med den, för tydligen finns det flera
helt underbara bilder:)

Typ en sån släde hade jag te welsh mountainponnierna ja körde för flera år sen
Men på den var det en urgammal frisörstol! Massa fjädring var det i den

häste med lyktan hade ju fasen språng i traven. Helt ovanför marken ju flera ggr! =) Verkligen häftig!

#19 Kan bara hålla med! Satt å dregalde en hel del över den

Vilka härliga bilder! Och han är ju så otroligt häftig Rimfrost!
Puttar upp denna tråd igen då det har varit mycket "slädprat", fantastiskt fina hästar och många ideér på hemmabyggen av slädar.

Bild 35 var ju en jätte snygg häst men hur ser dragläget ut
Jätte läckra bilder =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Så häftigt. Att åka efter sin häst i en sådan stol måste vara en sann avkoppling