Det undrar jag också?

I december står det på SSS hemsida.

Är liksom inte många dagar kvar på december, snart kommer ju alla storhelger oxå

Det är två vardagar kvar den här veckan och tre nästa, så än är den inte senare än utlovats.

Ja, jag hoppas att den kommer snart - anmälan till Åstorp går ju ut 6 januari och det är ju inte alla som läser på internet.
Har fått tidningen idag. Mycket läsning.
Fick min idag. Saknar dock reportage från Frillesås. Det gick så bra då, blev fotad och allting och så kommer det inget i tidningen. Tråkigt.
#7 Det kan ju vara så att det kommer i nästa nummer? De kanske inte hann skicka in?
Delad glädje är dubbel glädje :)
Jippi, fick tidningen idag och min fina lilla Ivette var med på bild från Skogslotten. Är fortfarande lika glad som jag var den dagen 
Mycket läsning så nu har man nåt att läsa i mellandagarna.
Amor vincit omnia 

#7 Men det var väl länge sen frillesås utställningen var , den har nog varit med i tidningen innan har jag för mig (om det var utställningen du menade)

Var det bara jag som fick lite fel i min tidning när det gällde riksen ? fick bläddra ltie fram och tillbaka för att läsa där
#11 Kontakta ansvarig så får du en ny.
Fick också min tidning i dag - alltid lika kul läsning!
Om någon vet vilket nummer Frillesås är i så vill jag gärna veta 

#13. Det har inte varit något reportage om Frillesås.
fick min idag!
Verkar som om posten inte riktigt tagit sig fram på våra vägar idag för brevlådan var så tom så tom så tom…
typiskt….

härligt med tidiningen !!
men jag undrar väldigt var reportaget från Mullsjö tog vägen ?!
jag mailade över allt i tid.. men jag får kontakta Åsa..
Fin tidning!
Men saknade en del…Plus att jag satte kaffet i vrångstrupen när jag såg vissa bilder
Kände inte igen en del ponnyer alls, men bilder är bilder…. Men en hel del mycket fina bilder fanns också på andra 
Veritas odium paretFörvånad

Min tidning har oxå kommit men har inte hunnit bläddra i den än. Magnus han fick 2 tidningar han så nu har vi 3

Tidningen var väldigt tjock. Kanske var de tvungna att spara vissa saker till nästa nr? Är ju kul att läsa lite utställningsartiklar i nr 1 också.

Okej kanske lite självisk men var besviken att inte det var fullständiga klassvinnar resultat från Hudiksvall annars var det mycket rolig läsning från utställningarna. Trevliga (fyndiga) rubriker till flera av dem. Bra gjort, ni som lägger ner tid på att skriva dessa artiklar/resultat!
Fick också den i dag.

Också fått tidningen idag, och jag måste säga att jag blir lite förvånad… under rubriken höstens avelsvärdering hittas ju en del hingstar… men inte alla - varför? Måste säga att det känns lite diskriminerande.
Längre bak i tidningen samma visa, Hingstar som fått RS nummer - men alla står inte med…
Någon som vet hur detta kommer sig?

Kris, håller med dig om korten.. vår hingst ser ju inte riktigt klok ut, men jag skyller inte på fotografen , han var svår o ställa upp, men han är ju inte sitt vackraste där precis…
# 23 Under rubriken Hingstar som fått RS-nummer, kommer hingstarna med allteftersom deras DNA är klart, så där är inte alla med som godkändes i höstas, eftersom dera dna tester inte är färdiga ännu. Det beror på hur snabbt hingstägaren skickar iväg det och hur snabbt SLU är med analyseringen….
Så där är ingen diskriminering, utan precis som det brukar vara och i nästa nummer ramlar det in fler hingstar från höstens avelsvärdering
Men det är synd att dom missat att ta med resultatet från hingstpremieringen i Wången….även om det bara godkändes en hingst så skall han ju vara med!
Tidningen kom i senaste laget tycker jag då en del reser bort inför Julfirandet. Finns Fairyking RS 567 med bland höstens godkända hingstar?
Det var ett förskräckligt gnäll om tidningen!!
Tack o lov att inte jag gör den!
Jag tycker tidningen var jättebra, jag har inte saknat något. Jo kanske: varför är det inte fem sidor om valacker. Ffa fuxvallacker, och ffa de som snart blir 15 år, som MIN!

Måste oxå gnälla lite.
Fel bild på champion föl ifrån Skogslotten.
Det är INTE min ponny på det kortet

*ler *
#12 Tack Hanna jag ska kontakta den ansvarige , nu när jag har kollat närmare så såg jag att jag hade fått dubletter på vissa sidor och någon fattdes ;-) , men jag läser det jag kan läsa så länge så löser det sig tills jag får den nya tidningen :))
Tycker det var roligt att läsa om alla fina valacker som har visats på utställningar runt om i landet med fin fina resultat , ritkigt kul att även de får visas fram :-)
Idag kom tidningen även till mig! Kul att läsa tyckte jag iallafall.

#26. Den skall ges ut i december, så det var faktiskt flera dagar till godo. Att ta hänsyn till att det finns folk som reser bort till jul tycker jag är att ställa orimliga krav. Det är mycket nog ändå som skall stämma.
#27. Jadu Marie, vi kanske skulle skriva fem sidor om våra valacker och skicka in
. För det är ju vi medlemmar som skall fylla tidningen med innehåll, inte redaktören som endel tycks tro.

#31 Skriv om mina då med 
#26 Ja han finns med bland höstens hingstar.
#27 Jag börjar undra om jag har skickat fel bild, men visst skickade du in en egen bild från skogslotten? Ponnyn på bilden misstänker jag är Walking on Sunshine….
Tidningen har kommir precis innan jul de flesta andra år också, och det tycker inte jag är sent. Precis som Annette skriver, det är ju flera dagar kvar av december, nästan en hel vecka!
Delad glädje är dubbel glädje :)

"För det är ju vi medlemmar som skall fylla tidningen med innehåll, inte redaktören som endel tycks tro"
Jaha, då tar jag tillbaka min fundering i inlägg #23, jag hade ingen aning om att man själv fick skicka in material till tidningen. Då förklarar det ju varför vissa nya RS hingstar finns med och andra inte… 
#34 Det kommer säkert i nästa nummer, var din hingsts DNA och RS klart vid manusstopp?
Alla RS-hingstar presenteras i tidningen så avvakta till nästa nummer.
#33 Tack! Ska bli roligt att läsa efter Jul.