Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettavel
Läst 664 ggr
Ponyvon
0

Føller i april

Dere som har hopper som skal følle i April, merker dere noe liv bak all pelsen? Kan dere se bevegelser i magen? Er det noen som har bilder å vise??

susanne-s
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min Ronja som ska föla i slutet på April,
bilden togs 9/1 07

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Ponyvon
0

Åh det var et supert bildeGlad magen på henne virker som på mine.. de ligger liksom dypere og er mer fyldig ved buken/flanken enn forrige år, da de ikke var med føll. Det er så vanskelig å se og kjenne liv med all denne pelsen og jeg er så spent (er redd for at jeg lurer meg selv også.., alt var så lett med de store hestene) Jeg kjenner meg som en førstegangs fødende….

skal se om ikke jeg får tatt et bilde….

ElisabethA
0

Elina ska föla i april och visst rör det sig i hennes mage (enligt rapport från mamma) Glad Denna bilden är tagen i slutet av december.

ElisabethA
0

Maja ska föla april/maj och är såhär rund och go

sanne
0

Vår Anja ska tidigt i april, hennes mage är väldigt rund.. och det sparkar som bara den. hoppas på en liten hingst som övar sina fina rörelser..Oskyldig

Hanna-D
0

Jag har ett sto som ska föla i slutet av april. Har inte sett några fosterrörelser än men har å andra sidan inte haft tid att känna/se några längre stunder. Men dräktig är hon definitivt!

VeronicaP
0

Jag har ju Marielle som ska föla i mitten på April hon rudn och go men  har faktiskt inte kollat om det rör sig, Lina ska föla i slutet på April samma sak där..

Ellinor Johansson
0

# 6 Vi ska också ha föl i slutet av april, jag har precis som du inte sett några fosterrörelser fast dräktig är hon med all säkerhet.

Karianne
0

Moflos Mysa skal følle i begynnelsen av april. Bildet her er tatt i november så man ser det ganske tydelig på henne.

Ponyvon
0

Hei, ja det skal være sikkertGlad her er masser av flotte mammaer som skal følle, jeg synes de ser ut som mine jeg så da kan jeg være rimelig sikker på at det er små i vente… ikke sant?

Her er et bilde av Ruby Rose tatt i dagGlad

Ponyvon
0

Og så har vi supermamman Daisy of LambtonGlad Er absolutt ikke lett å ta bilder selv med disse kamerane som gjør allt selvGenerad