Føller i april
Dere som har hopper som skal følle i April, merker dere noe liv bak all pelsen? Kan dere se bevegelser i magen? Er det noen som har bilder å vise??

Här är min Ronja som ska föla i slutet på April,
bilden togs 9/1 07
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Åh det var et supert bilde
magen på henne virker som på mine.. de ligger liksom dypere og er mer fyldig ved buken/flanken enn forrige år, da de ikke var med føll. Det er så vanskelig å se og kjenne liv med all denne pelsen og jeg er så spent (er redd for at jeg lurer meg selv også.., alt var så lett med de store hestene) Jeg kjenner meg som en førstegangs fødende….
skal se om ikke jeg får tatt et bilde….

Vår Anja ska tidigt i april, hennes mage är väldigt rund.. och det sparkar som bara den. hoppas på en liten hingst som övar sina fina rörelser..
Jag har ett sto som ska föla i slutet av april. Har inte sett några fosterrörelser än men har å andra sidan inte haft tid att känna/se några längre stunder. Men dräktig är hon definitivt!

Jag har ju Marielle som ska föla i mitten på April hon rudn och go men har faktiskt inte kollat om det rör sig, Lina ska föla i slutet på April samma sak där..
# 6 Vi ska också ha föl i slutet av april, jag har precis som du inte sett några fosterrörelser fast dräktig är hon med all säkerhet.