Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 726 ggr
Tigrou
0

Scandinavium

Någon som ska på Göteborgs Horse show i Feburari? I sådana fall vilka dagar?

Annette
0

Jag och Cecilia åker dit på torsdagen!

Emma-Andersson
0

jag och min syster ska dit på lördagen

VeronicaP
0

Brukar alltid vara där men , eftersom jag ska till Frankrike nu i slutet på jan så får jag stå över , blir kanske lite åka och handla lite *S* är ju rätt närma ;-)

kacka
0

Jag ska dit, men kommer inte ihåg vilken dag jag var ledig… hm…

susanne-s
0

För lååångt …. som vanligt…Räcka ut tungan

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

ThiffannyJ
0

Nej inte år… Ledsen Álex ska inte tävla där, vad jag vet, så jag blir hemma… Men lika bra är det, jag är ju expert på att shoppa hästprlar och jag har redan fyllt mina garderober… Igen!! Skrikandes

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

FredrikN
0

Vi ska dit på lördagen. Förmiddagen

Minsanne
0

Vad är det för datum?

Milla
0

Minsta dottern och jag ska upp där den 23 och vara där hela dagen och kvällen

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

kacka
0
Fiona
0

ska dit på fredagen;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

moa
0

Jag ska dit hela fredagen!

ingrid
0

Mässan är ju en självklarhet, gör alltid fynd sista timmen sista dagen, förra året skänkte flera av stånden bort saker, för att slippa ta med hem. Dessutom får jag då chansen till ett nöje som är begränsat i Sverige, nämligen pruta.

Får se om det blir tävlingarna också, är sugen på dressyren.

#0 kom hit :) finns alltid sovplats här, om man inte vill ta spårvagnen tar det bara 15 min att gå till scandinavium. Ta med dig Angelica också hon bangar ju aldrig för att resa lite. ;)

Milla
0

#11, 12 då syns vi kanskeSkrattande vi har platserna på sektion J platserna8-10,Rad 29

Jag har förmodligen en röd jacka där det naturligtvis står Havsrosens stuteri på ryggen Skrattande

Ser ni mig så tveka inte och kom och hälsaSkrattande

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

bonde
0

Jag ska dit på lördag eller söndag. Kanske båda dagarna, jag bor ju ganska nära.

Tigrou
0

#13 Jag har redan planerat allt i minsta detalj (tror jagFundersam) Vi är ett gäng som åker tidigt på söndagsmorgon. Hämtade billjetterna idag till båda föreställningarna men det blir väl som vanligt antar jag, att man går på mässan i stort sätt hela dagen. Attans jag tänkte inte på Angelica när jag beställde men hon vill kanske följa med ändå det finns en plats kvar i bilen.  Tack för sovplatsen jag kanske kan ha den innestående?

Kunde vara roligt att träffas alla som ska dit på söndagen, ta en fika eller nåt? Och snacka lite shettisFlörtn

Miiila
0

ska dit hela fredagen;)

ingrid
0

#16 Klart du har, får möta upp dig därinne. Prata med Angelica vore kul att se er igen.

Lauth
0

Hur kunde du glömma mig *skratt* När måste jag bestämma mig, nu eller om en stund. Jo jag vill med….

Tigrou
0

#19 FörlåtGråter men självklart ska du med.

Tigrou
0

#18 Jag måste ju handla lite nya prylar till Alex inte ska han behöva ärvaGlad

Ellinor Johansson
0

# 19 Borde inte du spara pengar till hangarfartyget???

Lauth
0

Jag kanske kan köpa ett där..

Ellinor Johansson
0

#23 Fast de finns inte så många att välja bland där va?

Och du hur får du hem den till Värmland ni har väl inga större vattendrag än åar????Räcka ut tungan

Tigrou
0

#23 skandinaviums tak kanske vore nå´t

Monday
0

Ska dit hela fredagen ;)

http://www.regret-nothing.com

Lauth
0

Har en försäljare lyckats få in den i Scandinavium, så ska jag nog komma på ett sätt att få hem den. Åar javisst i normala fall, nu är det mera likt älv av alltihopa. Så det ska nog lösa sig..

*skratt* Skam den som ger sig.

Tyfon
0

gå på mässan å seminarierna på fredagen om jag får vara ledig från skolan

AnTeX
0

är på praktik då så vet inte.. men e jue iaf i rätt del av landet;)

skulle va kul å se på söndagen ifall min praktikvärd har kvalat in och se hur det går för han;)