Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 918 ggr
Hanna-D
0

God morgon nyårsdagen

God morgon

Överlevt nyår? Här var det lugnt med raketer, skönt för ponnyerna.

Ha en bra dag!

balotte
0

God morgon!

God fortsättning alla. Här var det också lugnt med raketer, men mina hästar är inte rädda kanske för att vi bor nära en skyttebana. Idag blir det lugnt på hästfronten, endast det nödvändigaste, ska iväg och äta lunch.

Ha en bra dag alla!

runas
0

God morgon!

Här var det oxå lugnt med raketer, däremot har jag hört råmande kor HELA j-a natten o morgonen! Vi skiljde tjurkalvarna från korna igår o fy vad de råmar!

Annars allt lugnt, ska hämta mamsen vid tåget idag o sen blir det de vanliga stall sysslorna men inget mer, en lugn dag helt enkelt.

Ha en bra dag!!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Anna-karinS
0

God morgon och god fortsättning!

Här var det ett fasligt liv med raketer i natt men som tur är så bor vi aldeles bredvid en skyttebana så mina ponnier bryr sig inte men jag tog in dom iallafall. Det känns bättre för mig när dom är inne när det smäller så hemskt. I dag så blir det lugnt här också, bara pussa lite på hästarna och gosa lite. Vi jobbade hårt igår så idag får vi vila.

Ha en rigtigt bra dag alla!!! (utan huvudvärkFlört)

Kimpa
0

God morgon.
Isamhället var det ett jäkla skjutande på raketer i natt, men stallet ligger lite utanför med bara bönder runtomkring, så där var det lugnt.

Har inte utsatt mig för någon huvudvärk då man inte orkar med det kl 7 på morgonen när solstrålarna på 4½ och 3 år drar igångSkrattande.

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag.

vi sköt faktistk lite raketer själva :-) bakom huset och en bit bort från hästarna men de brydde sig inte och det sköts rätt bra runt om kring även om vi bor på landet , det är ju en bit till alla men himlen lyser upp riktigt bra och hästarna stod och tittade på rakerterna i godan ro och verka tycka att det var fint när himlen lös upp i mörkret , sen så tog de en tugga ensilage i mellan åt Flört.

Då våra alltid går ute och är vana vid det mesta så tror jag att det är det som gör att de inte bryr sig inte ens Olympia som är ny här på gården brydde sig hon blev väl påverkade av de andra hästarnas lugn.

Huvudvärk har jag men det har jag snart haft i en vecka så det beror ju på andra saker det Flört

polgara
0

God fortsättning på er allihop!!!!

Sitter i ett kallt Höör o har hästledigt ända tills på söndag, så skönt. Igår hade vi lite fyrverkerier som vi skjöt iväg o ingen har huvudvärk idag, helt alkoholfri nyår med ungarna. Hästrna hemma hade klarat sig bra iaf, var lite orolig för lösdriftarna i natt.

Ha en fortsatt trevlig helg gott folk!!!