Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1587 ggr
[Teddy]
0

Väderrapprt

Hur har ni det i kalla Sverige? Här - utanför Norrköping - har vi -16 och ca 2 dm snö. Brrrr.
Men jag saknar INTE geggan!

SannaHolmgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

15 minus och 7 cm snö. Öxabäck, v götaland.

Pyttis
0

Idag endast - 8 ca 30 sm snö, Norra Uppland (utanför Tierp)Glad

AnnaLundin
0

Aktuell temperatur -10°

På marken ligger det fläckvis kvar isig snö, 5-10 cm tjockt, men fläckvis är det barmark. Det är det som int ehann smälta bort färdigt medan det var plusgrader och töväder dagarna efter julafton.

Nybro i Småland

Emma-Andersson
0

Klippan - Skåne:

1/2 mm snö/rimfrost, klart väder och -2°C

runas
0

Utanför Nyköping, Tystberga hade vi -15 i morse nu endast -8,5, ca 2dm snö.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Petra-Stark
0

Här i Hälsingland är det över halv metern med snö och i dag ca -10 grader.. Hästarna släpar magen i snön och håller sig för det mesta på de platser som är upptrampade..

Det är så roligt att titta när (snart) åringarna leker och glömmer bort sig och hamnar ute i djupsnön.. =)

Det är underbart med snö, barnen gör sig redo här hemma för att ta en tur i slalombacken

SannaHolmgren
0

En bild från vårat väder idag. Underbart!

sanne
0

utanför Borås, i skogen… har vi nära 2dm snö och 16 minusgrader idag. strålande sol !! underbart fint men ack så kallt…

Minsanne
0

Jäboruder, Mullsjö har 14 minus och ca 2-3 dm snö. Men åker man ner till samhället Mullsjö så är det 18 minus

Hanna-D
0

Kilskogen, mellan Arlanda och Rimbo fint väder, lite snö och -8.

Annelie-P
0

Utanför Östhammar är det mycket ymnigt snöfall och har varit så hela förmiddagen. Inte så kallt, -6. Bild på vårt hus i dagens väder.

HeidiH
0

Här i Furusjö utanför Habo, mot Mullsjö till var det 18,3 grader halv 9 imorse, nu är det bara 10 grader kallt. Är ett par dm snö! Underbart med vinter!

SaraDoos
0

Strålande solsken i NV Skåne! Barmark, ca -1. Bild från idag.

Minsanne
0

#12 Tänk vad det kan skilja, vi har ju i stort sett bara en halvmil mellan oss fågelvägen.

HeidiH
0

#14, Ja, jättelustigt!

[Teddy]
0

Brrr, Sverige är kallt!

Carita
0

-24 i morse men nu mycket mer behagligare -15 i Karlskoga har ingen anning hur mycket snö men gissar mellan 20-30 cm

Pyttis
0

#11 Vad fint Ni bor AnnelieGlad Här vräker det ner mer nu, 5 mil från Er….

Annelie-P
0

#18 Tack! Vi tycker också att vi bor fint! Trivs ypperligt.

hermitage
0

blekinge 7 minus

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Petra-Stark
0

Vinterbild från Änglahöjden..

Fem st som snart räknas som åringar =)

seijsing
0

Vinterbild från Örnsköldsvik. Här har vi haft -20 ett tag nu och ponnyerna tycker att det är nog med snö! Skrattande

[Wildglow]
0

Här i umeå är det ca 10-20 minus och skit mycket snö. Visar en bild på vår kaninbur(Har ingen på "min" pållis i snö)

Petra-Stark
0

klockan är inte tolv på dagen ännu och det har redan kommit 2 dm snö idag.. Hmm det lär bli kaos på vägarna..

ingrid
0

I Göteborg är det barmark och - 5, ser ut att bli snö idag

[Wildglow]
0

Då det var jätte mycket snö som kom så hade vi ca 6 seriekrockar i umeå :s

VeronicaP
0

Sara har ni barmark ? och även göteborg med barmark.

Vi har snö och kallt , idag är inte så farligt bara - 8 grader.

vet inte hur mycket snö vi har men det är vitt överallt :-)

Så här såg det ut hos oss i natt ;-)

polgara
0

Igår förmiddag när vi lämnade Borås var där -16 o idag är jag i Höör i Skåne är det rena rama sommarvärmen, bara -7. I Borås hade vi ett par dm snö o här är det bara lite frost på marken

SofiaChristina
0

Katrineholm idag "bara" -8, nästan vårvindar tycker man ju när det legat runt -15 ett bra tag.

Lauth
0

I Karlstad är det "nästan varmt" nu med -11 och 3 decimeter med snö.

HeidiH
0

Här är det nu inte så kallt -6,5 men snön vräker ner.. Utanför Habo/Mullsjö.. Får se vad det blir av det här!!