Väderrapprt
Hur har ni det i kalla Sverige? Här - utanför Norrköping - har vi -16 och ca 2 dm snö. Brrrr.
Men jag saknar INTE geggan!

Idag endast - 8 ca 30 sm snö, Norra Uppland (utanför Tierp)
Aktuell temperatur -10°
På marken ligger det fläckvis kvar isig snö, 5-10 cm tjockt, men fläckvis är det barmark. Det är det som int ehann smälta bort färdigt medan det var plusgrader och töväder dagarna efter julafton.
Nybro i Småland

Klippan - Skåne:
1/2 mm snö/rimfrost, klart väder och -2°C
Utanför Nyköping, Tystberga hade vi -15 i morse nu endast -8,5, ca 2dm snö.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Här i Hälsingland är det över halv metern med snö och i dag ca -10 grader.. Hästarna släpar magen i snön och håller sig för det mesta på de platser som är upptrampade..
Det är så roligt att titta när (snart) åringarna leker och glömmer bort sig och hamnar ute i djupsnön.. =)
Det är underbart med snö, barnen gör sig redo här hemma för att ta en tur i slalombacken

utanför Borås, i skogen… har vi nära 2dm snö och 16 minusgrader idag. strålande sol !! underbart fint men ack så kallt…

Jäboruder, Mullsjö har 14 minus och ca 2-3 dm snö. Men åker man ner till samhället Mullsjö så är det 18 minus
Kilskogen, mellan Arlanda och Rimbo fint väder, lite snö och -8.

Utanför Östhammar är det mycket ymnigt snöfall och har varit så hela förmiddagen. Inte så kallt, -6. Bild på vårt hus i dagens väder.

Här i Furusjö utanför Habo, mot Mullsjö till var det 18,3 grader halv 9 imorse, nu är det bara 10 grader kallt. Är ett par dm snö! Underbart med vinter!

#12 Tänk vad det kan skilja, vi har ju i stort sett bara en halvmil mellan oss fågelvägen.

#14, Ja, jättelustigt!
Brrr, Sverige är kallt!

-24 i morse men nu mycket mer behagligare -15 i Karlskoga har ingen anning hur mycket snö men gissar mellan 20-30 cm
#11 Vad fint Ni bor Annelie
Här vräker det ner mer nu, 5 mil från Er….

#18 Tack! Vi tycker också att vi bor fint! Trivs ypperligt.
blekinge 7 minus
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Vinterbild från Änglahöjden..
Fem st som snart räknas som åringar =)

klockan är inte tolv på dagen ännu och det har redan kommit 2 dm snö idag.. Hmm det lär bli kaos på vägarna..

I Göteborg är det barmark och - 5, ser ut att bli snö idag
Då det var jätte mycket snö som kom så hade vi ca 6 seriekrockar i umeå :s

Igår förmiddag när vi lämnade Borås var där -16 o idag är jag i Höör i Skåne är det rena rama sommarvärmen, bara -7. I Borås hade vi ett par dm snö o här är det bara lite frost på marken

I Karlstad är det "nästan varmt" nu med -11 och 3 decimeter med snö.

Här är det nu inte så kallt -6,5 men snön vräker ner.. Utanför Habo/Mullsjö.. Får se vad det blir av det här!!