shettisgrejer säljes
Svart remsele, komplett med huvudlag(aldrig använt),töm, uppkäk, kortbrösta, svanskappa o bukgjord i gummi. 1.500kr inkl selunderlägg o svart selväska i conduranylon.
Ponnytravtömmar i svart läder m handtag, helt nya, aldrig använda, 200kr
4-pack benlindor i mjuk fleece stl shettis/ponny, ett set i lila o ett i ljusblått, aldrig använda, 50kr/set
Blå selväska från Finn Tack i tålig bävernylon, 300kr
sadelvagn till bilen. sadelhängare m förvaring, passar bra i kombi, aldrig använd, 57x57, höjd 56 ,300kr
påse med 7 grimmor i blandade färger i stl ponny/shettis, blandad kvalitet, 150kr för alla
bilder kommer…
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
putt
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
puttis
putt
putt
grimmorna, de var visst 8st. En ljuslila, provad en gång, 2 svarta varav en med inkamönster, en grön, 1 vinröd, 3 röda varav 2 har bleknat o är mer rosa, en av dom med inka mönster.