tömkörning

Anders Eriksson brukar åka runt och träna lite här och var. Har själv tränat för honom ett par gånger och de är verkligen värt pengarna.
han ska ha träningar på Nygård- alingsås.
Men tyvärr har jag inte pengar än, (750) så han får nog vänta ;)

Malin Blad i Nossebro har haft tömkörningskurser förut. Nu är nog deras ridhus klart också.

Kolla med Charlotte som har Stall Tranquility om inte hon har någon tömkörningskurs på gång. De har ju en del järn i elden jämt, och inte så långt för dig att åka heller.

När du får ihop pengar till en träning med Anders så kör på det! Jag och Karamell är med varje gång han är i Alingsås och det är verkligen värt det, tycker jag 
Har precis kommit hem ifrån en tvådagarskurs med Anders, har lärt mig supermycket! Kan verkligen rekommendera det om du får chansen! Men det var lite dyrt.. Och nu ska jag ta och spara ihop pengarna till en tömkörningsgjord som Anders utvecklat och tärnsjö tillverkat, såå bra var den.
Okej, då kör jag på Anders Eriksson i Asås, när pengarna finns så ! ;DD
Tack så jättemkt!
#7 Det gör du rätt i, man lär sig jättemycket. Se till att kolla på dom som tränar innan och efter dig också, det lär man sig också av.
#8 men tack för tipset! Har inte alls långt till Asås, till Nygård där kursen hålls!

åh vad kul att det hålls kurser i Alingsås :) själv bor jag i Alingsås, men hade ingen aning om att det finns tömkörningskurser här 
Jag ska nog också ta och vara med någon gång då, det skulle nog vara jättekul!
#5 Hur får man reda på när Anders är i Alingsås och håller kurser?
Spelar det någon roll hur gammal hästen är? Shenzi är bara 1 1/2 än så långe så vi kommer väl inte att vara med än på ett tag i så fall, men det är alltid kul att veta att det finns när vi väl är på gång!
#10 Du kan kolla på www.anders-eriksson.se

TAck så jättemycket
ska kika in där!
kolla även på www.alingsasryttarsallskap.nu
Där står det att han ska vara där, på starsidan en liten bit ner ;)

#13 Vad bra, att jag inte tänkt den tanken att gå in där!!