Busiga ponnyer!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har lyckats filma hingstarna i dag. De är ingen speciell film på något sätt, första gången jag provar med kameran 
Delad glädje är dubbel glädje :)
Toppensöta!

Vilka söta små busfrön! 
Jag vill se Bruno busa!
Vilka busar :)
#3 Det kommer, när jag skulle filma den flocken kom det värsta snöstormen, och batteriet tog slut… Nu är kameran laddad, och solen skiner utanför fönstret 
#1,2,4 
Delad glädje är dubbel glädje :)
Man blir glad åt att se dom!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Superhärlig film…

Vad söta dom är! märks att dom gillar sin lilla kulle =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag blev ju inspirerad av dina härliga pållar på film så jag testade detta med min kamera också och har till och med lyckats lägga upp filmen på youtube. Hoppas den funkar här också…
Det gjorde den, det är Muller och Slättens Merlin som leker snöskoter.

Det är så roligt att se på när hästarna busar
Vi haringen hingstflock längre, och våra tröga ston står mest och äter bal, även om det är mer livat i hagen nu när det är två tvåringar och en tråing(det är ju nytt år!)

#9 men gud, huuuuur mycket snö har ni egentligen!!!!
undrar en från den delen av Skåne med minst snö (4-5 cm typ)

Jag gick i skogen tidigare idag och vände sen för det var hopplöst att ta sig fram där det inte var höga granar. Upp till knäna - ungefär 30cm men lägg till lite undervegetation, gräs, mossa och ris så blir det 40-50cm djup snö. Under granarna i storskogen är det kanske 10cm.