Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 1225 ggr
Charlotte-J
0

God Morgon 7/1!

God Morgon på er!

Om 45 minuter bär det iväg mot Skavsta för att fortsätta ner mot Holland. Ska bli så kul och vi ser fram emot det så mycket både jag och dottern Elsa.

Ha det så bra allihop, det ska jag ha! Flört

Amor vincit omnia Kyss

[Teddy]
0

Kör försiktigt Lotta!! Ha det så jättekul i Holland, jag hoppas att jag någon gång ska få se premieringarna där.

Förresten Lotta, jag skickade dig ett PM häromveckan - inget svar…

På mitt schema idag står det städning… man kan hålla sig för skratt. Ute är et ca -10, och det har snöat 1 dm i natt.

Charlotte-Aveback
0

#0: Ha det så trevligt i Holland! Glad

VeronicaP
0

God morgon.

Här är det kallt och gott i dag med .

ska köra bilen till verkstaden idag då den krånglar , vi har automatare och knappen man ska trycka in för att kunna lägga i drivern eller annat krånglar och det är bäst att få det fixat så fort som möjligt , jag får ju spel när det tar ibland 10 min för att kunna lägga i drivern hm .

Måste bara fixa en annan bil som jag kan ha i stället .

#0 Ha det så trevligt

runas
0

god morgon!

Ha det så kul i holland alla ni som ska dit, liite sotis är jag allt!

Annars så är det varmare, bara-8 men det har kommit en hel del snö under natten. I dag ska jag ta det lugnt, tvätta lite o fixa stall.

Ha det gott!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

[Billan]
0

Hos oss är det just nu - 14. i går kväll hade vi -19 sen blev det varmare för varje timme.

Hoppas nu att det kan hålla sig runt -10 det är perfekt temperatur.

Hade varit trevligt att komma till Holland, men det är nog himmla kallt där också.

Ha det så bra ni som kpm iväg.

cinna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha't så bra i Holland:)

Har haft stor-röj i stallet nu på förmiddagen, och ska sntrax börja med lunchen…

Bild på en av det arktiska tapirerna bifogas *fniss*

Petra-Stark
0

Holland.. Å vad skoj..

Själv sitter jag på grabbens dator då min brakade i går och är nu inne för att de som kan ska försöka rädda det som går.. Att jag aldrig lär mig och spar över det jag är rädd om på USB-minne. Å inte är det billigt heller..

Suck..

shettismaffian
0

#0 Trevlig resa, hoppas ni får det riktigt roligt.

Här är för en gångs skull mildväder Flört, igår -27 grader och idag -6.

Nu står stallet på schemat , blir att åka och köpa lite spån och lite annat som behövs.

Ni får ha en fortsatt bra dag