Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1108 ggr
olesen
0

Veckans Hingst?

Jag tycker vi ska börja ha "Veckans hingst" ingen :).

Alltid kul att se de nya hingstarna presenteras och även de gamla hingstarna som kanske har meriterats högre m.m.

Tycker även vi ska ha "Månadens bild" och rösta fram, så som gotlandsruss.ifokus har, de är jätte kul, så blir det en jätte fin almenacka när året är slut  som man kan köpa om man vill :).

Sotingetroll
0

Hörde att det förut pratades om just månadens bild men att det blev för mycket jobb, om sidvärdarna vill så erbjuder jag mig att ta hand om det. Jag älskar att pyssla med sådant.

För jag skulle också tycka att det vore skoj :)

olesen
0

#1 ja jag skulle oxå kuna fixa me det där. de är kul :)

Hovgarden
0

Jag tycker oxå om veckans hingst, men jag tror att de tyckte det var för mycket jobb med det förra året.. Lite synd då vi ju har så många hingstar i vårat avlånga land :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

olesen
0

jag kan gärna lägga det jobbet på mig ;). alltid kul. skicka bidrag bara ihi^^

Annette
0

#3. Anledningen var inte den du skriver, utan det kom in väldigt få bidrag förra året.

Men vi har gärna Veckans Hingst i samma form som förut, om intresse finns.

Gosa
0

Jag skickar gärna in bidrag till veckans hingst Glad.

Den som vill ha info om resp. hingst kan väl skriva vart man ska skicka det och vilken information man ska skriva med.

Likeabug
0

Gäller detta bara godkännda och utställda hingstar? ^^

Annette
0

Här finns info om hur man går till väga om man vill ha sin hingst presenterad i Veckans hingst, samt vilka kriterier som skall vara uppfyllda.

Hovgarden
0

Jag har ju redan haft med kim och kan ju lämna lite uppdateringar bara sen vet jag inte om love har någon, han är annars jätte gärna med oxå :)

Då var det två iaf :)

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan