Nossebro, 14-15 augusti.
1000 tack!

Ska det vara 2 dagar ?

Och RKS ska ha bruksklasser! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#3. Det är nog inte riktigt klart ännu, om jag uppfattade Märta rätt. Lika bra att boka hela helgen för säkerhets skull 
Hm det är långt dit..men hade varit kul attt komma iväg på en minisemester med pållen..

#5 jaha men det blir säkert 2 dgr då det är i Nossebro och kommer förmodligen bli många anmälda.

oj va kul om det blir två dagar !
hoppas det kommer stå i proppen vilka klasser som ska gå vilken dag i så fall, för då kan man ju anmäla fler hästar liksom…

#8 Jag ska absolut tänka på det om det blir två dagar.
(Det tror jag Märta gör också.)
www.stuteriprecious.se

Jag är inte alls insatt i shettis riks men är det bara utställning eller är det även någon tävlingsklass? Såg att Ahnna skrev längre upp att det ska vara bruksklasser, vad innefattar dom? Brukskörning?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#10 RIKS i sig är en utställning, men RKS har blivit inbjudna att ha bruksklasser, som vi har haft de senaste två RIKS:en. Det innebär tävlingsklasser i t.ex. precision, dressyrklasser, hoppning, tömkörning och agility, lite beroende på vilka material som finns på anläggningen.
www.stuteriprecious.se

#11 Okej då är jag med!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Är de bestämt vilka domare de blir?

Alf Johansson & Annika Strindgård

Vad skoj! Jag vill vara med,har alltid velat åka o övernatta med ponnysarna! Kommer vara med på Bruksklasserna med så många pållar jag får med mig 

Hoppas kunna komma med sto och föl i allafall. Om de blir båda dagarna får vi se. Får börja övertala min far i god tid